در حالی که دارم هق هق میکنم و قلبم مچاله شده میگم کاش حداقل قبل مرگم یه روز آروم داشته باشم💔
کلا هر چقدر سعی میکنم مثبت زندگی کنم پیشرفت کنم به بقیه مشاوره خوب میدم و برای همه خوب میخوام
در مقابلش از همون چیزی که میترسم و بدم میاد برام اتفاق میفته
نمیدونم چرا با اینکه همیشه از خدا میخواستم این اتفاق نیفته افتاد
نمیدونم چرا با منی که باهمه مهربونم مهربون نیست😕😕💔
هیچ وقت فکر نمیکردم تو ۲۳ سالگی با ارشد روانشناسی درست موقعی میتونم در جایگاه یه تراپیست باشم انقدر جدی به خودکشی فکر کنم
من همونی م که تک تک لباس عیدامو خریده بودم فیلر لب و چونه و ترمیم ناخن و اصلاح ابرو رفتم امروز
الان با تموم وجودم دلم میخواد این بهارو نبینم
ببخشید اگه ربطی به موضوع تاپیک نداشت🥺💔