حرفم نمی یاد حقیقتش!
فقط امیدوارم پسرم زندگی خوبی واسه خودش رقم زده باشه:)
از تک تک لحظاتش بهترین بهره رو ببره و براش بهترینارو ارزو میکنم :))))
قلب مامان ، جون و عمر مامان ، همه کس مادر بدون دیوونه وار عاشقتم پسرم
همینطوری ک دارم برات بداهه مینویسم و اشکم از چشم راستم سر میخوره تا زیر گلوم و گونم رو رد میندازه و ب صدای نفسات ک با چکه اب حموم درامیخته شده گوش میدم میخام بگم لذت ببر مامانم زندگی کن و بی اهمیت ب حرف مردم و فکر فردا و دیروز
فقط لذت ببر هر چیزی ک خوشحالت میکنه رو انجام بده جون من و میدونم مادرخوبی نبودم برات متاسفم پسرکم
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ مسافر شیراز . نشون ب اون نشون ک خونه بچگیات سبزه