خداوکیلی این چه تاپیکیه
سرتاسر انرژی منفی
انسان تا زندس باید زندگی کنه
قرن ها قبل تر از ما زندگی کردن و رفتن ما هم همینطوریم و بعد از ما هم همینه
کلا نباید بهش فک کرد که چه سالی قراره بمیریم
وگرنه اونوقت حکایت ما میشه مث اون پیرزن ۱۰۰ و خورده ای سال که بهش گفته بودن برگردی عقب چیکار میکنی ؟
گفته بود تو سن ۴۰ سالگی فک میکردم دیگه عمر زیادی نمیکنم واس همین نتونستم پیانو یاد بگیرم و خودم نخواستم
وگرنه اگه همون موقع اینطور فک نمیکردم الان بیشتر از ۶۰ سال بود که میتونستم پیانو بزنم.
فک کردن به مرگ چیزی جز افسردگی نمیاره.....