سلام به همه خوبین من دیشب در مورد قوری پست گذاشته بودم و امروز رفتم خریدم مثل همین قوری خودمونه من اینو چون اخر روضه دمنوش میدیم خریدم یعنی من دمنوشو اول تو یه قوری دم میکنم بعد از صافی تو یه قوری دیگه میریزم تا اینکه دیروز قوری که گفتم ترک خورد و امروز رفتم قوری خریدم با اینکه دو روز دیگه روضه مون تموم میشه بعد من رفتم داروخونه و کرم و قرص خریدم و گفتم وزنمم چک کنم و ۷۴ کیلو بودم من امروز تو صبحونه چیزی رو خوردم که نباید میخوردم چند روز پیش من رفتم شیر خریدم یعنی نذر یکی بود ولی من رفتم خریدم و اخر روضه پخش کردیم بعد اون شیر سرشیر بسته بود و گذاشتم یخچال و همونو امروز با نون لواش خوردم به نظرتون به خاطر اونه وزنم رفته بالا؟؟
البته میدونم وزن بالام به خاطر همین نیست یه چیزهای دیگه هم هست من از اونایی هستم که استعداد چاقی خفنی دارم دفعه اخر با ترازوی خونه چک کردم فکر کنم ۶۹ یا ۷۰ بودم با اینکه ترازوی خونه مون درست نشون نمیده