بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تمام موادتو بریز تو قابلمه قبلش قابمه رو چرب کن بد شعله پخش کنو بزار رو گازو قابلمه رو بزار روش وزیرشو خیییلی کم کن عین برنج دم کردن در قابلمه رو جوری بزار ک بخار بیرون نیاد
سر بچه هاتونو از سانروف بیرون نیارین .شاید یکی بچش سر نداشته باشه دلش بشکنه
من همه جورشو درست میکنم تو قابلمه بعد ک مایه کیک رو ریختی توی قابلمه نچسب ک تهشو قبلش کمی با روغن مایع چرب کردی باید بذاری عین برنج روی حرارت کم و دم کنی بذاری برا در قابلمت بعد مثل وقتی میخوای ببینی چجور برنجت دم داده تست میکنیش تا نیم ساعت بعدشم در کیکو بر ندار پغش مبخوابه