2789
عنوان

کیک قابلمه ای

1633 بازدید | 56 پست

دوستان من ی مدته هی دارم با ماکروفر کیک درست میکنم هی خراب میشه 

از چن تا از دوستام سنیدم کیک قابلمه ای بهتر از توی ماکروفر میشه

اونایی ک درست کردن طرز تهیشو بهم بگین لطفا😊😊😊


با ماکرویو کیک خوب نمیشه 

اگر پلوپز داری تو پلوپزم میشه

🧶درخواست دوستی قبول نمیکنم🧶منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر❤️ساکن هلند🌴لطفا سوالات حقوقی خود را در تاپیک ها بپرسید به هیچ عنوان در خصوصی پاسخگو نیستم🙏

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من با قابلمه تفلون درست میکنم

قابلمه رو چرب میکنم ۱۰مین باشعله ی خیلی کم و شعله پخش کن میزارم بعدمواد کیک رو میریزم تو قابلمه دمکنی میزارم 

تا۱ساعت بعد کیک میپزه

❤️همسر و دو فرشته ی زیبایم بودنتان ابدی❤️

تمام موادتو بریز تو قابلمه قبلش قابمه رو چرب کن بد شعله پخش کنو بزار رو گازو قابلمه رو بزار روش وزیرشو خیییلی کم کن عین برنج دم کردن در قابلمه رو جوری بزار ک بخار بیرون نیاد 

سر بچه هاتونو از سانروف بیرون نیارین .شاید یکی بچش سر نداشته باشه دلش بشکنه   

من همه جورشو درست میکنم تو قابلمه بعد ک مایه کیک رو ریختی توی قابلمه نچسب ک تهشو قبلش کمی با روغن مایع چرب کردی باید بذاری عین برنج روی حرارت کم و دم کنی بذاری برا در قابلمت بعد مثل وقتی میخوای ببینی چجور برنجت دم داده تست میکنیش تا نیم ساعت بعدشم در کیکو بر ندار پغش مبخوابه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز