بعدش بدجوری تاوان پس میدی
زندگیت میریزه به هم
حتی ممکنه خدای نکرده بیماری چیزی بگیری
میدونمسخته درکت میکنم منم اطرافم پر از این ادماس
حتی جاریم بعد از ۳ بچه دکتر گفته بود اگه بچه دار بشی میمیری
بعد ده سال مجددا حامله شد
چسبندگی رحم داشت
هر دکتری میرفت میگفت زایمانت سخته
به سقط فکر کرد ولی قسمت نشد
۹ ماه با استرس سر کرد
من موقع زایمان پیشش بودم از همسرش امضا گرفتند
الان بچش ۱ سالشه
و جاریم میگه راحت ترین زایمانم همین بود
الحمدالله سالمی
میتونی بدنیا بیاریش
چرا به خودت آسیب میزنی
من شرایط و نمیدونم
اما امیدوارم سقط نکنی
بعضی وقتها با اومدن اون بچه ناخواسته رحمت به خونتون میاری