2777
2789

نمیشه پنهونی کارتا دست منه ولی خودش میفهمه که چقدر خرج خونه میشه باهم میریم خرید پس اندازم که تو یه حساب جداست هرماه میدم خودش میریزه رو حساب ولی دلم میخواست که جمع کنم یهو وقتی گرفتاره سوپرایزش کنم 

تنهای غمگین ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

gananجووون،توچجوری این کارروکردی عزیزم؟

من که شاغل نیستم همه هزینه هامم با شوهرمه🤣🤣🤣🤣

ولی وقتی واسه ابرو میرم آرایشگاه مثلا ۳۰میده 

۱۰ابرو بقیه رو دست نمیزنم

یا ی مدت شبی ۱۰ ازش میگرفتم ماهی۳۰۰میشد

❤رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین❤پروردگار من:مرا تنها مگذار(و فرزند برومندی به من عطا کن)که تو بهترین وارثانی.💞خدایاااا شکرت بلاخره مامان شدم💞🤰😀
gananجووون،توچجوری این کارروکردی عزیزم؟

من که شاغل نیستم همه هزینه هامم با شوهرمه🤣🤣🤣🤣

ولی وقتی واسه ابرو میرم آرایشگاه مثلا ۳۰میده 

۱۰ابرو بقیه رو دست نمیزنم

یا ی مدت شبی ۱۰ ازش میگرفتم ماهی۳۰۰میشد

به همین راحتی

❤رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین❤پروردگار من:مرا تنها مگذار(و فرزند برومندی به من عطا کن)که تو بهترین وارثانی.💞خدایاااا شکرت بلاخره مامان شدم💞🤰😀

منم همه هزینه هام باشوهرم،ولی تقریباماهی سیصدازش میگیرم،تاالان نفهمیدم واقعااین پولهاروچجوری خرج کردم،اماازالان میخوام دیگه پس اندازکنم،شایدیه روزی به مشکلی برخوردم که دستم خالی بود

خانمهای همسایه میگن بهترین راه شرکت توقرعه کشی،پولهایی که خردخردجمع میکنیم وبزاریم اونجاتابرامون یه ...

آره عزیزم خوبه

اگه نمیتونی دست نزنی به پول و وسوسه میشی

قرعه کشی خوبه

❤رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین❤پروردگار من:مرا تنها مگذار(و فرزند برومندی به من عطا کن)که تو بهترین وارثانی.💞خدایاااا شکرت بلاخره مامان شدم💞🤰😀

شوهرم حقوقو داد به من دیدم از خرجی این ماه اضافه تره نصفشو ریختم حساب خودم بعدم هرچی میخریدم قیمتشو دوبرابر میگفتم پولشو میزدم حساب خودم هروقتم چیزی میخرم باقیشو پس میدن خورده ریزاشو جمع میکنم واسه خودم البته هر روزم یه ده بیست تومنی جدا بر میدارم برا خودم😆

منم همه هزینه هام باشوهرم،ولی تقریباماهی سیصدازش میگیرم،تاالان نفهمیدم واقعااین پولهاروچجوری خرج کرد ...

آره واقعا خوبه

منم خیلی ریز ریز خرج کردم


❤رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین❤پروردگار من:مرا تنها مگذار(و فرزند برومندی به من عطا کن)که تو بهترین وارثانی.💞خدایاااا شکرت بلاخره مامان شدم💞🤰😀
اگه اشکال نداره میتونم بپرسم کجاmariجون؟

طرح اتوخدمت شرکت سایپا عزیزم، میتونی مثلا 10 میلیون سرمایه بذاری، یه پراید ثبت نام کنی، تا یک سال سود بهت میده، هر ماه 200 هزار تومن، بعد از یک سال یا میتونی تمدید کنی یا ماشینتو تحویل بگیری، یه سرچ بزنید یا مراجعه کنید به شرکتشون خودشون راهنمایی میکنن. برای ماشینای مختلف قیمتای مختلف هست، و اینکه میتونی چنتا همزمان ثبت نام کنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کنکور 405

mobilize | 46 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز