2777
2789
لامصب اسپانیایی ها ما رو مسخره کرده بودند ... تو نظر سنجی برنامه هاشون گفته بودند چه وبه با ایران بی ...

ریز عمه کوچیکه ی اسپانیاس


دور از تو بادا اهرمن...💚🤍❤️ هوا گرگ و میش.. نسیم خنک..صدای اذان صبح... یه جون تازه و یه روح تازه..😁💖 (هنوووزم چایی با دانمارکی خیلی میچسبهههه😂😋) ... اتفاق میفته رفیق...شاید دیرتر شاید دورتر...زمانیکه صدای قهقه ت خط بطلان میکشه بر تموم غمهاییکه کنج دلت جا گرفتن تا یاداور روزهایی باشن که هرچند سیاه هرچند تلخ اما گذشتن..طاقت بیار و ببین اون اینده ای رو که حق توئه..خدا هواتو داره خدا هوامونو داره دلسرد نشو از های و هوی گذرای باد..اتفاق میفته رفیق..❤️ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از همین الان باید گفت چیزی از ارزش های ایران کم نمیشه.




پس جهنم اینه!                                                         هرگزبه این شکل درباره ش فکرنمی کردم !              یادتون هست: گوگرد،سیخ،آتیش....                          آه!                                                           عجب حرف های مضحکی سال ها درمغزمان فروکردند .                احتیاجی به سیخ نیست!       حالا فهمیدم جهنم  همان زندگی اجباری با احمق های اطرافه....!
مگه با تیم هایی که افتادیم قوی ان؟

اسپانیا و پرتغال😯😯

من وقتی میام نی نی سایت 👈     👇👇👇بعد از ترکیدن و تعلیقی دوباره برگشتم دیگه نبینم تاپیک سیاسی بزنیداااا 🚫شما تاپیک میزنید من میترکم🔫🚨🔥
دست به دست کن برسه به دست کی روش 😂


کیروش خودش صاب عزاس تو صف وایساده خرما از حلقش پایین نمیره

دور از تو بادا اهرمن...💚🤍❤️ هوا گرگ و میش.. نسیم خنک..صدای اذان صبح... یه جون تازه و یه روح تازه..😁💖 (هنوووزم چایی با دانمارکی خیلی میچسبهههه😂😋) ... اتفاق میفته رفیق...شاید دیرتر شاید دورتر...زمانیکه صدای قهقه ت خط بطلان میکشه بر تموم غمهاییکه کنج دلت جا گرفتن تا یاداور روزهایی باشن که هرچند سیاه هرچند تلخ اما گذشتن..طاقت بیار و ببین اون اینده ای رو که حق توئه..خدا هواتو داره خدا هوامونو داره دلسرد نشو از های و هوی گذرای باد..اتفاق میفته رفیق..❤️ 

ما ک تو روزهای معمولی نمیتونیم با اینا بازی کنیم حداقل الان از نزدیک میبینیمشون😕😕😕

وووی  عادل الان داره با فیگو گپ میزنه.   

"برای اینکه مردم در خط نگه‌داشته شوند، آن‌ها باید گرسنه، نیازمند، بی‌سواد، و خرافی نگه‌داشته شوند. اگر فرزند بقال باسواد شود، او نه‌تنها به سخنرانی من انتقاد خواهد کرد، بلکه واژه‌های بدیعی را نیز بکار می‌برد که نه شما و نه من نمی‌توانیم آن را بفهمیم … چه اتفاقی می‌افتد اگر کودک علوفه‌فروش باهوش و توانا باشد و کودک من، ...،تنبل و احمق باشد؟"

هیچی دیگه... بهتره حرص نخوریم... و از بازی پرتغال و اسپانیا لذت ببریم!!!

دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت... و آرزوی پروریدن نسلی...پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...

بچه ها انقد منفی نباشید 

شاید اسپانیا و مراکش رفتن بالا خب😂😂😂

پس جهنم اینه!                                                         هرگزبه این شکل درباره ش فکرنمی کردم !              یادتون هست: گوگرد،سیخ،آتیش....                          آه!                                                           عجب حرف های مضحکی سال ها درمغزمان فروکردند .                احتیاجی به سیخ نیست!       حالا فهمیدم جهنم  همان زندگی اجباری با احمق های اطرافه....!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز