یک فیلم ترسناک بیین یا اجیر میشی یا زودتر از ترس میخوابی
حداقل تکلیفت معلوم میشه😅
نه بیمارم نه خوشحالم نه از حالم خبر دارم/گهی با جان گهی با دل گهی از هر دو بیزارم/ گهی شاد و غزل خوانم گهی از درد بی تابم/ چه غوغاییست در این عالم که من حیران حیرانم
حالا جدی من خودم یک فیلم اکشن معمولا میدیدم البته چند دقیقش یکم که اجیر شدم درس میخونم باز خوابم میگرفت یکم دیگ ازش میدیدم تا صبح....
نه بیمارم نه خوشحالم نه از حالم خبر دارم/گهی با جان گهی با دل گهی از هر دو بیزارم/ گهی شاد و غزل خوانم گهی از درد بی تابم/ چه غوغاییست در این عالم که من حیران حیرانم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من الان گیج خابم نمیدونم چ غلطی کنم دلم میخاد بخابم از یطرفم بخابم فردا امتحانو تر میزنم
۱.فردا نرو
۲.دو سه ساعت بخواب بعداشو درس بخون
۳.پاشو صورتتو اب بزن شروع کن
۴.بپذیر که گاهی گند زدن نیازه و بگیر بخواب
بشخصه زمان برمیگشت گزینه ۱ و ۴ رو انتخاب میکردم البته اگر وانشجو نیستی
نه بیمارم نه خوشحالم نه از حالم خبر دارم/گهی با جان گهی با دل گهی از هر دو بیزارم/ گهی شاد و غزل خوانم گهی از درد بی تابم/ چه غوغاییست در این عالم که من حیران حیرانم