خوب پس خوبه خوشبحالت زنداییمون با تهاجم جواب سلاممونو میده کلا کاری شم نداریما انشالله هنیشه ...
قربونت
منم خاله ها و عمه هام گند اخلاقن از عروسیم که فروردین امسال بود به بعد دیگه ندید مشون تا شهریور عروسی داییم از اون به بعدم نمیبینمشون تا عروسی بعدی اصلا دلم نمیخواد باهاشون رفت و آمد کنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم زن داییام عالین با کوچیکه که رفیقم حالا ده سال ازم بزرگترهاا ولی خیلی صمیمی هستیم وقتی عاشق شدم ...
بعضی وقتا یه کسی که با آدم نسبت خونی هم نداره از صدتا خاله و عمه بهتره منم با دوتا از زنداییام خیلی خوبم ولی یکیشون تهران زندگی نمیکنه نمیبینمش زیاد ولی این یکی که نزدیکه خیلی باهاش درارتباطم خیلی دختر مهربون و خوش اخلاقیه و از ته دلم دوسش دارم