2789
عنوان

عکس زیبا

| مشاهده متن کامل بحث + 204 بازدید | 33 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه اینکه من اردبیلی ام همه جا رو اردبیل میبینم خخخ

همه جای شمال شبیه همند این رو ببینید اطراف گرگان چند جا دیدید شبیه این؟

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

خوشگله ان شاالله همیشه آباد باشه

ممنون

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

ولی اصلا نمیتونم آب و هوای شمال و تحمل کنم

برعکس من عاشق این هوا هستم

قصد مهاجرت داریم 

چند تا شهر انتخاب کردیم ولی من فقط شهرهایی رو انتخاب کردم که هواش شبیه شهر خودم باشه😄

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

شمال خودتون گلستانی هستید

بله 

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

برعکس من عاشق این هوا هستمقصد مهاجرت داریم چند تا شهر انتخاب کردیم ولی من فقط شهرهایی رو انتخاب کردم ...

میدونید فوبیا دارم از خزندگان اللخصوص مارمولک قورباغه فکر کنم طرف شما زیاد باشه

من یکی ازبهترینهای آدم های که دیدم مال گلستانه اوزینه گلستان

شما لطف دارید 

بله گلستانی ها اغلب مهمان نواز و مهربانند 

بفهمند غریب هستید هاتون رو دارند

البته خیلی اجتماعی نیستند و دیر جوشند

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

میدونید فوبیا دارم از خزندگان اللخصوص مارمولک قورباغه فکر کنم طرف شما زیاد باشه

زیاد که زیاده

طبیعت توی شهره

شهر ما کنار جنگله پیاده تا جنگل شاید بیست دقیقه راه باشه طبعا جک و جونور زیاده😄

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

شما لطف دارید بله گلستانی ها اغلب مهمان نواز و مهربانند بفهمند غریب هستید هاتون رو دارندالبته خیلی ا ...

فدات بشم البته اینم بگم بدترین آدمی هم که دیدم مال شماله‌منتهی اونا مال گیلان بودن

فدات بشم البته اینم بگم بدترین آدمی هم که دیدم مال شماله‌منتهی اونا مال گیلان بودن

همه جا خوب و بد هست

به قول قدیمیا هر جا آب هست گل هم هست

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792