2777
2789
عنوان

بچه نیارید

| مشاهده متن کامل بحث + 540 بازدید | 56 پست

بچه بره مدرسه از اون به بعد کمی راحت میشی و سریع تر بزرگ میشه خلاصه یه 5 سالی دیگه راحتری😄🙄

خانوم و آقای عزیز به❌هیچ عنوان❌درخواست دوستی ندین هیچ تمایلی به دوست شدن با کسی اینجا ندارم علاوه بر رد دوستی توی اعلانات هم پاک میکنم. اگه جوابت رو نمیدم حوصله بحث کردن با آدم های بیکار و توهمی رو ندارم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من یه نفره دارم بچه رو نگه داری میکنم خوب میفهمم خیلی خیلی سخته حالا فک کن دو تا داری شب که میخوابن برو حموم اگه کسی هست یده نگه داره من از صبح مجبورم جلو بچه برقصم یا بغلش کنم برقصیم دوتایی که ساکت شه یه وقت گریه نکنه،روزی ۱۰ دقیقه هم بریم پیاده روی چون جناب جیغ میزنه هممون این روزا رو میگذرونیم واینا ناشکری نیست ها اینا درد و دله حق داری عذاب وجدان حرفات و نداشته باش هم خدا میدونه خودش اینا از خستگی زیاد و فشار زیاده آدم له میشه

بچه بره مدرسه از اون به بعد کمی راحت میشی و سریع تر بزرگ میشه خلاصه یه 5 سالی دیگه راحتری😄🙄


نه نگو  

 لعنت به مدرسه

من ازدواج کردم مدرسه تموم بشه نمیدونستم یروزی دختدمو میخواو شر ع کنه

وجدانا راست گفتید؟خانومتون خابن و شما بیداری بچه رو عوض میکنی؟

اره حیف درست نیست عکس بفرستم ولی پسرم الان‌ تو بغلمه خانومم خوابه . پسرمم بیشتر تو‌بغل خودم ارومه و ساکته بذاریمش رو زمین یا گهواره بی قراری میکنه برا همین کلا شبا من بچمونو میخوابونم و کاراشو میکنم.



گر نگهدار من آن است که من میدانم... شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد.

من حس ششم ب طرز عجیبی قویه ولی میترسم جایی بگم اذیت میشم

در مورد همسرم بگو م

😁

خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزه‌گان»شادمان شوند.                                               وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان!                من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم                                      💔همین قدر تلخ💔.                              
نزدیک خونواده ی خودتون یا همسرتون نیستین؟ کسی نیست کمکتون کنه؟ پرستار ساعتی بگیرین مثلا سه ساعت در ر ...

خونه پدر شوهرمم کی بچه کسیو میگیره فقط حرف بد میزنن الاغ خر بلانسبت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792