2777
2789
عنوان

بچه نیارید

| مشاهده متن کامل بحث + 540 بازدید | 56 پست
من حس ششم ب طرز عجیبی قویه ولی میترسم جایی بگم اذیت میشم

یک بلاگر هم توی اینستاگرام بود که سریالها رو با جزئیات زیاد پیش بینی میکرد من که دیگه باورم نمیشد و بهش شک کردم که 

با یکی از عوامل سریال رابطه داره 🤣

چرا میترسید؟ 


والا سعیده ما میگرفت میخوابید

اکثر  مردا حال و حوصله بچه نگه داشتن ندارن. فقط زمانی حوصله دارن که بچه ساکته و اونم درحد چند دقیقه


ولی من کلا عاشق بچه م. قبل اینکه بچه دار بشیمم همیشه بچه های اشناهامون میدیدم بغلشون میکردم و بازی میکردم باهاشون.  اینکه دیگه بچه خودمه و تیکه از وجود خودمه

گر نگهدار من آن است که من میدانم... شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خونه پدر شوهرمم کی بچه کسیو میگیره فقط حرف بد میزنن الاغ خر بلانسبت


عزیزم اونا فرشته ان بخدا

میدونم حق داری فشار اوردن بهت 

ولی خدایی قدرشونو بدون 

خدایی نکرده یکیشون کوچیکترین سرما خوردگی رو بخوره اروم قرار نداری 

یک بلاگر هم توی اینستاگرام بود که سریالها رو با جزئیات زیاد پیش بینی میکرد من که دیگه باورم نمیشد و ...

نمیدونم چطور توضیح بدم

بیخیالش.

بنده با کسی بحث سیاسی ندارم و نمیکنم.وسلام نامه تمام.

یک بلاگر هم توی اینستاگرام بود که سریالها رو با جزئیات زیاد پیش بینی میکرد من که دیگه باورم نمیشد و ...

ولی خدایی من جز عوامل نیستما🤣

بنده با کسی بحث سیاسی ندارم و نمیکنم.وسلام نامه تمام.

خوبه حالا وقت میکنی هرشب تایپیک بزنی..... مردم از بچه دار شدن بترسونی

درد دل میکنم ازبس بهم فشار میاد هردو باهم گریه میکنن وو ازبس عذابم داد نو بس خوابی کشیدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792