خوشبخت شی عروس زیبا
تا اینجاش که مشکلی نبود بعد وقتی قراره ازدواج کنی باید به محلی بری که همسرت هست تا هم اون نزدیکت باشه و نزدیک محل کارش و رفت و امد راحت باشه هم خودت دور نباشی ازش
و ازدواج یعنی دل کندن از وابستگی های ناشی از خانواده دیگه عقد که کردی فقط خودتی و شوهرت