سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 54 بازدید | 12 پست سلام دوستان میگم بعد چند مدت میشه مثل قبل خندید اگه بعد شش ماه بازم تو خنده رعایت کنیم تاثیری تو زیبایی بینی داره ؟؟ 1403/08/29 | 00:54 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نازیلاbanoo عضویت: 1402/07/10 تعداد پست: 2346 من تو همون روزای اول میخندوندن منوبا دست لپ خودمو میگرفتم گاهیم نمیخندیدم ولی تو هفته سوم میخندیدم یکم بهتر شده بودم لبم نرم شده بودکلا بعد یه ماه راحت شدم وهَ افتخار ایوشم کوردم سَرم بَرزهَ😌🙋♀گیان هرچه دوشمنهَ تیهَ ریمن وهَ لرزهَ 🦁رفتار هرکس بازتابی از شخصیت وسوادش هست.👍
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 من تو همون روزای اول میخندوندن منوبا دست لپ خودمو میگرفتم گاهیم نمیخندیدم ولی تو هفته سوم میخندیدم ی ... چن وقته عمل کردین تاثیری داشت تو زیباش پشیمونی ک خندیدی
نازیلاbanoo عضویت: 1402/07/10 تعداد پست: 2346 چن وقته عمل کردین تاثیری داشت تو زیباش پشیمونی ک خندیدی تو ۴ ماهم برج ۵بله هرکی دیده تا حالا گفته تغییر کردی بهت میاد کار خوبی کردی و ازاین حرفا...اتفاقا راضیم بخودم میگم چه کار خوبی کردمنه میخندیدم مراقب بودم چون با دست لپامو میگرفتم سعی میکردم فشار نیاد ب لبم و بخیه ها وهَ افتخار ایوشم کوردم سَرم بَرزهَ😌🙋♀گیان هرچه دوشمنهَ تیهَ ریمن وهَ لرزهَ 🦁رفتار هرکس بازتابی از شخصیت وسوادش هست.👍
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 تو ۴ ماهم برج ۵بله هرکی دیده تا حالا گفته تغییر کردی بهت میاد کار خوبی کردی و ازاین حرفا...اتفاقا را ... ی چیزی بگم شاید بهم بخندی الان یک سال و نه ماه عمل کردم میخندم میترسم نمیدونم چرا عذاب وجدان میگیرم چرا خندیدم
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 تو ۴ ماهم برج ۵بله هرکی دیده تا حالا گفته تغییر کردی بهت میاد کار خوبی کردی و ازاین حرفا...اتفاقا را ... کجا عمل کردی هنوز چسب میزنی ،
نازیلاbanoo عضویت: 1402/07/10 تعداد پست: 2346 ی چیزی بگم شاید بهم بخندی الان یک سال و نه ماه عمل کردم میخندم میترسم نمیدونم چرا عذاب وجدان میگیرم ... والا خندم گرفت😂😂من بعد یه ماه راحت میخندیدم شما نزدیک دوسالهغذاب وجدان واسه چی الان دیگه خوبه خوب شده وهَ افتخار ایوشم کوردم سَرم بَرزهَ😌🙋♀گیان هرچه دوشمنهَ تیهَ ریمن وهَ لرزهَ 🦁رفتار هرکس بازتابی از شخصیت وسوادش هست.👍
نازیلاbanoo عضویت: 1402/07/10 تعداد پست: 2346 کجا عمل کردی هنوز چسب میزنی ، من تهرانم همینجا هم عمل کردم خیابان آزادیبعد ۳ماه گفت دیگه چسب نزن وهَ افتخار ایوشم کوردم سَرم بَرزهَ😌🙋♀گیان هرچه دوشمنهَ تیهَ ریمن وهَ لرزهَ 🦁رفتار هرکس بازتابی از شخصیت وسوادش هست.👍
نازیلاbanoo عضویت: 1402/07/10 تعداد پست: 2346 نکنه شما هنوز چسب میزنی وهَ افتخار ایوشم کوردم سَرم بَرزهَ😌🙋♀گیان هرچه دوشمنهَ تیهَ ریمن وهَ لرزهَ 🦁رفتار هرکس بازتابی از شخصیت وسوادش هست.👍
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 نکنه شما هنوز چسب میزنی نه عزیزم منم فقط س ماه چسب زدم
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 والا خندم گرفت😂😂من بعد یه ماه راحت میخندیدم شما نزدیک دوسالهغذاب وجدان واسه چی الان دیگه خوبه خوب ... چ میدونم وسواس شده بودم
نازیلاbanoo عضویت: 1402/07/10 تعداد پست: 2346 نه عزیزم منم فقط س ماه چسب زدم همون قد کافیه هرچی دکترمون میگه همون کار مناسبه وهَ افتخار ایوشم کوردم سَرم بَرزهَ😌🙋♀گیان هرچه دوشمنهَ تیهَ ریمن وهَ لرزهَ 🦁رفتار هرکس بازتابی از شخصیت وسوادش هست.👍