2733
2739

بی کار نمونی... به آینده ی شغلیش هم فک کن. البته من بیشتر به رفتار خانواده ی شوهرم نگاه میکنم یا اصلا دانشگاه و رشته کیفیت خواستگاراتو رقم میزنه🤔

هرگز باطن زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگری مقایسه نکن، به دیگران حسادت نکن و از زندگی خود راضی باش و این برای تو بهتر است اگر بدانی.
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2728

سلام.

نظر من اینه که شما در این مملکت و در این زمونه فقط و فقط به دانشگاه و رشته و مدرک تحصیلی دل خوش نکن 

و هر جوری شده حتی اگر رایگان و بدون دستمزد باشه هم ک شده وارد شغلی مطابق رشته تون یا نزدیک به رشتتون بشین و کار یاد بگیرین.

یا رایگان کار کنید براشون..

حداقلش اینه که اگر حقوقی دریافت نمیکنید یا حقوقتون کمه ..

1-برای اینده سابقه کار دارین

2-اینجوری نیست که رایگان باشه قطعا امتیازهای مثبت خودش رو خواهد داشت

3-نسبت به دیگر همکلاسی ها و همرشته ایهاتون یک سر و گردن بالاتر هستین.

4-اشنایی با رشته و شغل ایندتون پیدا میکنید و به قول معروف بعد از گرفتن مدرک تحصیلی صفر کلیومتر نیستین.

آقای تعمیرکار هستم در خدمت کاربران.(تعمیرکار لوازم خانگی)    به  تاپیک هام سر بزنید  میتونه براتون مفید باشه.
فكر مي كنم منهاي پزشكي و پيراپزشكي بقيه رشته ها بدون آزمونه البته يه سري واحدها حقوق و ژنتيك هم با ...

ميدونم عزيزم 

كلا نظرتون نسبت به دانشگاه ازاد چيه 

ميخوام ديد مردم و بسنجم و اينكه تو اينده شغلي تاثير داره ؟

2740
متوجه نشدم دانشگاه خواستگاراتو رقم ميزنه ؟

آره عزیزم... من که خودم نه ازدواج کردم نه دانشگاه رفتم اما میشنوم از اینور و اونور میگن دانشگاه آزاد زیاد جوش جالب نیس انگار... اونم رشته های بدون کنکور... نمیدونم شاید شرایط استان شما با ما متفاوت باشه 

هرگز باطن زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگری مقایسه نکن، به دیگران حسادت نکن و از زندگی خود راضی باش و این برای تو بهتر است اگر بدانی.
ميدونم عزيزم  كلا نظرتون نسبت به دانشگاه ازاد چيه  ميخوام ديد مردم و بسنجم و اينكه تو اي ...



من چند ترم دانشگاه آزاد تدریس کردم، به جز رشته های پزشکی و پیراپزشکی و حقوق بقیه رشته هاش خوندنش تلف کردن وقت و هزینه است. من رشته مهندسی تدریس میکردم، انقدر وضع سواد دانشجوها داغون بود که دیگه ترجیح دادم نرم که اعصابم خرد نشه.

همون رشته هایی که گفتمم اگه خودت تلاش کنی و زحمت بکشی و هدفت فقط نمره نباشه شاید بتونی باسواد بیرون بیای. در مورد بازار کارم خب طبیعتا کارفرما دیدی که به فارغ التحصیل دانشگاه دولتی داره به ازادیا نداره اما خب جاهایی که ازمون داره اگه باسواد باشی و قبول بشی دیگه فرقی نمیکنه. در مورد حقوقم که دیگه بسته به خودته که وکالت قبول بشی یا نه

من چند ترم دانشگاه آزاد تدریس کردم، به جز رشته های پزشکی و پیراپزشکی و حقوق بقیه رشته هاش خوندنش تلف ...

پس چرا دانشگاه آزاد ما این قدر سخت گیری میکنه و همه مثل چی در حال درس خوندنیم؟؟:🙄

پس چرا دانشگاه آزاد ما این قدر سخت گیری میکنه و همه مثل چی در حال درس خوندنیم؟؟:🙄


نمیدونم والا من تجربه عینی خودم رو گفتم، جزوه 20 صفحه ای رو نمیخوندن که عین سوال امتحان تو جزوه بود بعدم جای جواب چرت و پرت تو برگه مینوشتن با یه نامه مفصل ننه من غریبم، بعدم با کمال پررویی میومدن میگفتن استاد ما معدل برامون مهمه زیر 16-17 ندی...!!!!   

منم یه ترم قاطی کردم هر کی میفتاد رو انداختم و بقیه رو هم که 3-4 تا بیشتر نبودن با نمره های خودشون که ده یازده بود پاس کردم و دیگه هم نرفتم.    

شاید واحد شما فرق میکنه...

اگه رشتتو دوس داری دانشگاه آزادش هم برو مشکلی نیس ولی بین خود دانشگاه های آزاد هم یه تحقیقی کن کدوم بهتره چون سراسری که خوبه ولی الان مهارت خیلی مهمه مثلا تو رشته خودم دوستام بعضی هاشون دارن با سختی کار میکنن برای سابقه کار همراه با درس چون اگر هم از بهترین دانشگاه سراسری فارغالتحصیل شی اما مهارت و تجربه نداشته باشی بعد از به مدت بیرون میکننت کلا کار ورزی رو جدی بگیر زیاد کلاس برو الان من خودم کار فعلی طرف مقابلم برام خیلی مهمه دیگه به دانشگاهش کاری ندارم اما این که مرتبط با رشتش باشه و کار درست و درمان باشه که اون هم به خودت بر میگرده 

گرچه صد البته که سراسری بهتره اما اگه رشتتو دوس داری برای دانشگاه دلخواه وقتتو هدر نکن

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز