منم ....قشنگ درکت میکنم مفهمم چی میگی انگار نسخه ای از من و گذشته منی .... عزیزم ولی گریه نکن خواهر قشنگم باور کن حسم بهم دروغ نمیگه انقدر حس خوبی از آینده روشن و رسیدنت ب خواسته هات توی دلم افتاده ک نگو خداسرشاهده جدی میگم همیشه حسم ب من دروغ نگفته یکی بود بیست سال حامله نمیشد و شکایت خدارو میکرد بهش گفتم غصه نخور تو یک دوقلو میاری باور نمیکرد الان دوقلو دختر داده بهش بهم گفت از کجا میدونستی ؟؟؟؟ اونم انقدر دقیق سرموعد ک گفتی ....گفتم چون با خدا دوستم خدا همه چیو ب دلم آگاه میکنه....الانم بهت میگم دور نیس ک خوشبختی و خوشحالیتو بیای ب من خبر بدی