2777
2789
عنوان

تعلیم رانندگی

197 بازدید | 22 پست

دوستان دارم میرم تعلیم رانندگی الان نصف کلاساشو رفتم همه چی کامل بلدم به جز پارک دوبل که هنوز بهم آموزش نداده.

کلاس دو روز پیشم که رفتم بدون اینکه مربیم حرفی بزنه تا آخر کلاس همه رو عالی رفتم اما دیروز از ساعتی که نشستم پشت فرمان گیج زدم تا آخرش که دیگه مربیم عصبی شده بود اصلا نمیدونم چرا اینجور شده بودم من که همه رو بلد بودم.


میترسم روز امتحانم اینجور بشم 😞

راهکاری دارید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من که تجربه ندارم ولی میگن طبیعیه از فسار و استرسه ، استرس رو همه دارن ، باید تلاش کنی استرس تو مدیریت کنی بتونی ایشالا خوب پاس کنی آزمونتو

باشــد کـه روزگـار بچَـرخد به کــامِ دِل ! 🍃🕊️

باید با خودت تمرین ذهن اگاهی کنی  و تجسم . با خودت هر بار هر روز تمرین کنی و تجسم کنی تو ذهنت که پشت فرمون نشستی و داری دونه به دونه از پس همه چی خوب برمیای و مربیتم داره نگات میکنه و کیف میکنه از طرز رانندگیت و نکاتی که رعایت میکنی 

باشــد کـه روزگـار بچَـرخد به کــامِ دِل ! 🍃🕊️

😐من آیین نامه رو ۷ بار افتادم ولی تو شهری جلسه اول قبول شدم

چجوری قبول شدی ؟

یه چیا دقت کردی ؟ تو آزمون شهری چی براشون خیلی مهمه ؟

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز