2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نظر لطفته

رومینا جان میشه بهم بگی الان کسی هست دوستم داشته باشه یا نه؟

و اینکه کنکور امسال نتیجه باب میلم رو میگیرم؟

دلم آهی کشد گاهی تو میدانی و می فهمی/به ظاهر نیستی ! اما میان ، سینه مهمانی
[QUOTE=360329نگاه قصدش هست ولی باید خودتو با معیاراش اوکیع کنی و قوت قلب بهش بده ک بیاد خاستگاری ک ه ...

خودمم حس کردم دوس داره جدی بگیرنش ولی دختر زیاد دورشه تقریبا مغرورم هس نمیدونم چه خاکی بریزم سرم🥺🤣

ارعه ولی اگه خانوادت یه کم گیر دارن ولی این وسط باید تلاشتون زیاد باشع یکی دیگ هم بغیر محمد هم هست

مرسی عزیزم

محمد چیزی درباره اکسم سعید میفهمه؟ 

یکی دیگه غیر محمد؟بنظرت اسمش یا اول اسمش چیه

.

میشه بگی از من چی حس میکنی؟مشخصات ظاهریممیخوام ببینم حس شیشمت برا منم کار میکنه🙂

خستم 

ولی میگم 

دختره روشنی هستی 

کیوت بودن در عین جنگی بودن مقاوم به انتقاد حساس ب احساسات 

نم خستم ب مغزم یاد فشار اوردم شاید نظراتون قاطی بشه توی مغزم

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

نگاه دختر جون شرنوشت بنا به تصیمای ما اجرا میشه من فقط دارم بخشیشو میبینم که شاید تو یه چیز دیگه انت ...

یعنی فراموشش کنم 

چ انرژی میگیری 

قبلا ازتون میخواستم دعا کنید به وصال معشوق برسم💔 اما حالا فقط می خوام دعا کنید روحش در آرامش باشه، تو یه روز بارونی با دلتنگی ،نیمی از قلبم رو به خاک سپردم اون رفت و دیدارمون موند تا قیامت اگه این امضارو خوندین لطفا یه فاتحه یا صلواتی نثارش کنین آره منو اون به هم نرسیدیم ولی هنوز تمام اینجا پر از یاد و عشقه 💘من دیگه تو این سایت پاسخ هیچ گونه سوالات حس ششمی نمیدم درخواست دوستی نفرمایید مدتی اینجا نیستم بعد یه مدت کوتاهی باز می گردم دوستتون دارم

خستم ولی میگم دختره روشنی هستی کیوت بودن در عین جنگی بودن مقاوم به انتقاد حساس ب احساسات نم خستم ب م ...

میشه هرموقع اوکی بودین بهم پیام بدین؟؟؟درخواست بدم بهتون؟🥺

چرا نمیفهمین؟کاربری دست ۲نفره خب؟ یکیشون درس میخونه یکیشون فااال میگیره 

قلب ادما نفوذ ناپزیره چون عشق مقدسع نمیشه اطلاعات دقیقی داد

@rominammrominammمرسی عزیزم،عزیزم من مهاجرت دارم؟اگر مهاجرت دارم چه زمانی؟من چه زمانی و کجا شاغل میشم؟مرسی عزیزم

مرسی عزیزممحمد چیزی درباره اکسم سعید میفهمه؟ یکی دیگه غیر محمد؟بنظرت اسمش یا اول اسمش چیه

نه اکستو خبر نداره 

درضمن خوشبحال یه پسرو قد بلندی روت کراشه 

بدش شیرینی ب من 

خخخخخخخخ

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792