2789

[QUOTE=360329نگاه قصدش هست ولی باید خودتو با معیاراش اوکیع کنی و قوت قلب بهش بده ک بیاد خاستگاری ک همیشه هوا شو داری 

یه کمک باید این وست هندوانه بدی زیر بغلش    819]رومینا جونم چند روز دیگه پیمانو میبینم به نظرت چجوری پیش میره؟پیشنهاد میده حرفی میزنه یا خودم بگم خی ...[/QUOTE]


مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

جدی یعنی تو همه معیاراش قرار می گیرم چجور آدمیه من تا کی صبرکنم

صبر نکن دختر زندگیت قشنگ قراره بشه فقط از مسیر لذت ببر

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صبر نکن دختر زندگیت قشنگ قراره بشه فقط از مسیر لذت ببر

یعنی برا پیمان صبر نکنم میشه یه جوری بگی منم دیگ زیاد اذیتت نکنم سوال نپرسم 

قبلا ازتون میخواستم دعا کنید به وصال معشوق برسم💔 اما حالا فقط می خوام دعا کنید روحش در آرامش باشه، تو یه روز بارونی با دلتنگی ،نیمی از قلبم رو به خاک سپردم اون رفت و دیدارمون موند تا قیامت اگه این امضارو خوندین لطفا یه فاتحه یا صلواتی نثارش کنین آره منو اون به هم نرسیدیم ولی هنوز تمام اینجا پر از یاد و عشقه 💘من دیگه تو این سایت پاسخ هیچ گونه سوالات حس ششمی نمیدم درخواست دوستی نفرمایید مدتی اینجا نیستم بعد یه مدت کوتاهی باز می گردم دوستتون دارم

@دخترشهریوریr عزیزم خانم رومیناخانم حس ششمشون خیلی خوبه و درست میگویند تگتون کردم سوالی داشتید بپرس ...

نظر لطفته 


مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

یعنی برا پیمان صبر نکنم میشه یه جوری بگی منم دیگ زیاد اذیتت نکنم سوال نپرسم

نگاه دختر جون شرنوشت بنا به تصیمای ما اجرا میشه من فقط دارم بخشیشو میبینم که شاید تو یه چیز دیگه انتخاب کنی و اونوقط این واست نشه ولی 

پیمان خوبع  ولی ت نباید عمرتو صبر کنی تا این بشه 

من از هر دو تا تون انرری میگیرم

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

جانم

دوسم داره؟

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792