سلام دوستان.1هفته اس حالت تهوع دارم ازغذاهابدم میاد اشتهام کم شده گشنه میشم ولی یکم ک بخورم احساس میکنم تاخرخره خوردم بالا هم نمیارم.3هفته پیش آزمایش وسونو دادم باردارنبودم.ممکنه مشخص نشده باشه اونموقع؟اگ باردارنیستم چه مرگمه☹️😢😩
ممون اون موقعه نشون نمیداده الان مجدد بی بی چکبزن
١۶سالگی عاشق شدم ١٨ سالگی اسمت اومد تو شناسنامم و شدی همه وجودم بعد از ٨ سال زندگی ثمره عشقمون رو تو دلم کاشتی و وجودمو کامل کردی ولی حیف که زود از دستش دادم 😢خدایا شکرت ک هستی 🙏 دوباره بیارش تو دلم 😔 مرسی خدا جون ک بعد دو سال به حرفم گوش کردی و بهترش رو تو دلم کاشتی🙏
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ربطی نداره ممکنه از قبل باردار باشی ولی اون موقع ک ازمایش دادی نشون نداده
١۶سالگی عاشق شدم ١٨ سالگی اسمت اومد تو شناسنامم و شدی همه وجودم بعد از ٨ سال زندگی ثمره عشقمون رو تو دلم کاشتی و وجودمو کامل کردی ولی حیف که زود از دستش دادم 😢خدایا شکرت ک هستی 🙏 دوباره بیارش تو دلم 😔 مرسی خدا جون ک بعد دو سال به حرفم گوش کردی و بهترش رو تو دلم کاشتی🙏