2789
عنوان

بارداری

215 بازدید | 16 پست

سلام دوستان.1هفته اس حالت تهوع دارم ازغذاهابدم میاد اشتهام کم شده گشنه میشم ولی یکم ک بخورم احساس میکنم تاخرخره خوردم بالا هم نمیارم.3هفته پیش آزمایش وسونو دادم باردارنبودم.ممکنه مشخص نشده باشه اونموقع؟اگ باردارنیستم چه مرگمه☹️😢😩

ممون اون موقعه نشون نمیداده الان مجدد بی بی چک‌بزن 

١۶سالگی عاشق شدم ١٨ سالگی اسمت اومد تو شناسنامم و شدی همه وجودم بعد از ٨ سال زندگی ثمره عشقمون رو تو دلم کاشتی و وجودمو کامل کردی ولی حیف که زود از دستش دادم 😢خدایا شکرت ک هستی 🙏 دوباره بیارش تو دلم 😔 مرسی خدا جون ک بعد دو سال به حرفم گوش کردی و بهترش رو تو دلم کاشتی🙏 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ممون اون موقعه نشون نمیداده الان مجدد بی بی چک‌بزن

2ماهه پریود نشدم ازمایش و سونو دادم گفتن باردارنیستی.بازالان براحالت تهوع عرق نعنا میخورم 1ساعت خوبم ولی بعدش دوباره دلدرد و حالت تهوع دارم 

خب بعدش اقدام نداشتم جلوگیری داشتیم

ربطی نداره ممکنه از قبل باردار باشی ولی اون موقع ک ازمایش دادی نشون نداده 

١۶سالگی عاشق شدم ١٨ سالگی اسمت اومد تو شناسنامم و شدی همه وجودم بعد از ٨ سال زندگی ثمره عشقمون رو تو دلم کاشتی و وجودمو کامل کردی ولی حیف که زود از دستش دادم 😢خدایا شکرت ک هستی 🙏 دوباره بیارش تو دلم 😔 مرسی خدا جون ک بعد دو سال به حرفم گوش کردی و بهترش رو تو دلم کاشتی🙏 

من آزمایش ۲۸مهر دادم بخاطر علایم زیادم منفی بود ۵ ابان دادم مثبت شد😐سه هفته پیش قطعا معلوم نمیشه

پس دوباره بی بی چک و ازمایش.سونو رفتم گفت هیچی نیس حتی فولیکول یا تخمک هیچی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792