2777
2789
عنوان

طلاق یا زندگی

368 بازدید | 41 پست

حالم خوب نیست آخرین بار شوهرم کتکم زد و از خونه انداختم بیرون اومدم خونه پدرم اینجام حالم خوب نیست 

از طلاق میترسم شوهرم مرد زندگی نیست چی کار کنم حال دلم خوب بشه برگردم یه روزایی که ازدواج نکرده بودم آرامش ندارم همش گریه میکنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

با کلی پیغوم پسغوم میرن خواستگاری،کلی خرج میکنن،طرف رو راضی میکنن،هزارجور وعده میدن،باکلی دردسر و‌سختی ازدواج میکنن،بعد مدتی طرفو پرت میکنه بیرون،چرا آخه؟؟

نه ثروت تاکنون زاییده مردی ⁦نه قصر و کاخ درمان کرده ✧⁩ دردی⁦✧ ⁩ برو انسانیت را مشتری باش ☆⁩ قضاوت میشوی با آنچه کردی

بنظرم ترستون طبیعیه

ما همگی از تنهایی میترسیم

اما زندگی با همسرتون به چه قیمت؟؟؟


خواهش میکنم یه روانشناس و مشاور خیلی خوب پیدا کنید و برید پیشش

اگرم شوهرتون اومد دنبالتون که آی برگرد و جدا نشیم و...

وا نده

بگو من دارم روانشناس میرم تو هم باید بیای 

اصلا خود روانشناسه شگرد یاد میده ک بکشونه شوهرتو مطب


شاید با مشاوره

شوهرت به خودش اومد

این خشم زیادیش رو تونست کنترل کنه اصلا رفت دارو گرفت شاید

و تونستید زندگی کنید


اگر نه

مشاوره هم گفت درست بشو نیست

یا نیومد


خودت مشکلت رو پیش مشاور حل کن و بشین خونه پدرت

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

با کلی پیغوم پسغوم میرن خواستگاری،کلی خرج میکنن،طرف رو راضی میکنن،هزارجور وعده میدن،باکلی دردسر و‌سخ ...

انقد تو خواستگاری دروغ گفتن خودشو خانوادش 

نمی‌دونم چطور الان آرومن وقتی من آنقدر دلم شکسته

ازخونه انداختت بیرون؟ اون هیچ حقی نداره تو رو کنه بیرون

بگو ناراحتی خودت هری😑اگه شرایط طلاق داشته باشی خوبه اگه نه فقط زندگیت جهنم تر میشه

دو بارم که زدت با ناخنت صورتشو خط بنداز جرأت نکنه بیاد طرفت چون بیرون میره آبروش میره

واقعا یه مرد باید خیلی بی عقل باشه زندگی خودشو زتشو اینجوری جهنم کنه

ببخشید عصابی شدم😒😒😒هیچ مردی حق نداره دست روی زن بلند کنه

تاجایی ام که میتونی محلش نذار زندگیتو کن خواست دعوا کنه برو تو اتاق کلا جایی که هست نمون

بنظرم ترستون طبیعیهما همگی از تنهایی میترسیماما زندگی با همسرتون به چه قیمت؟؟؟خواهش میکنم یه روانشنا ...

مشاوره اصلا نمیاد 

الان همه بچه دارن زندگیشون دارن خیلی سخته

سلام آقا هستم  ۷ ساله جدا شدم و زندگی پر از جهنم داشتم    به هیچ عنوان حق دست بلند کردن نداره اگه مخوای برگردی ازش تهد محضری بگیر حق طلاق صبر داشته باش بیاد به غلط کردن بیفته  طلاق نجات زندگی و آینده بد هست شمارا درک میکنم توی چه شرایطی هستی ولی کتک زدن خودش ۶ ماه زندانی داره   بهتره چند جلسه مشاوره بری تا حالت بهتر بشه و راهنمایی کنه سعی کن چند جلسه با همسرت بری تا اونم پشیمون بشه  بهتره فعلا هیچ کاری نکنی فقط مشاوره برو و بزار دل تنگ تو بشه اصلا به هیچ وجه جواب پیامش نده حتی زنگ هم زد بزار یخ ها آب بشه و دل تنگ بشین واسی هم مشاوره هم بهت این میگه   انشاالله که بهترین ها آرزومندم برات

هیچ کس از کسی بعید نیست هیچ کس شبیه حرفهاش نیست 💔💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز