2777
2789
عنوان

دوری از بچه🥺

396 بازدید | 19 پست

کسی هست درد دل کنم باهاش دلم خیلی گرفته دلتنگ بچم هستم😪🥺🥺

+چرا حذفشون کردی‌.؟.                                                      _چون برای خودم، برای زندگیم و آرامشم، روح و روانم وآیندم احترام بیشتری دارم!!! 

میشه بگی چرا دوری ازش ؟ 

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اینجا تهش میان ‌میگن مادر بودی باید میموندی پیشش حتی اگه خودت از بین می‌رفتی 

درکی ندیدم این‌جا از این موضوع 

خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزه‌گان»شادمان شوند.                                               وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان!                من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم                                      💔همین قدر تلخ💔.                              
🥹قربون دلت برم چرا دوری ازش😔

بخاتر یه بحث مادر شوهر و شوهرم 11 شب بیرونم کردن بهم تهمت بی عفتی و بی ناموسی زدن خواهر شوهرم میگه من بخاتر تو میترسم شوهرمو بیارم خونه مادرم چون تو باهاش میخندی

+چرا حذفشون کردی‌.؟.                                                      _چون برای خودم، برای زندگیم و آرامشم، روح و روانم وآیندم احترام بیشتری دارم!!! 

عزیزم اینجا تهش میان ‌میگن مادر بودی باید میموندی پیشش حتی اگه خودت از بین می‌رفتی درکی ندیدم این‌جا ...

دقیقا 

+چرا حذفشون کردی‌.؟.                                                      _چون برای خودم، برای زندگیم و آرامشم، روح و روانم وآیندم احترام بیشتری دارم!!! 

منم دورم ازشدلم خونه از دوریشبمیرم براش

عزیزکم تو چرا دوری🥺

+چرا حذفشون کردی‌.؟.                                                      _چون برای خودم، برای زندگیم و آرامشم، روح و روانم وآیندم احترام بیشتری دارم!!! 

تازه شوهرم مریضی دو قطبی هم داره زندگیم داغون شده الانم خونه بابام هستم هنوز یه زنگی نزدن بگن کجایی چیکار میکنی

+چرا حذفشون کردی‌.؟.                                                      _چون برای خودم، برای زندگیم و آرامشم، روح و روانم وآیندم احترام بیشتری دارم!!! 

خدا یا مادرا بابچشون امتحان نکن

الهی آمین🥺🫧

+چرا حذفشون کردی‌.؟.                                                      _چون برای خودم، برای زندگیم و آرامشم، روح و روانم وآیندم احترام بیشتری دارم!!! 

چرا دوری ازش عزیزم

یکمی شو گفتم چرا دورم از خونه بیرونم کردن اونم شب 

+چرا حذفشون کردی‌.؟.                                                      _چون برای خودم، برای زندگیم و آرامشم، روح و روانم وآیندم احترام بیشتری دارم!!! 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اعمال امشب

nnafasamm | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز