2789
با رتبه ده هزار امسال قبول شدن تعهدی 😐

احتمالا سهمیه داشتن و حتی اگر سهمیه هم نداشته باشن ما نمیتونیم به شغل پزشکی بگیم خز😐

نهایتا خود اون شخص ممکنه پزشک درست و درمونی از آب در نیاد

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

با رتبه ده هزار امسال قبول شدن تعهدی 😐

خب ده هزار امسال مگه خیلی ساده بود؟ببینید با چه نمرات و درصدایی ده هزار شدن
در ضمن اگه سهمیه ها نبود اون تعهدی هم روزانه میخوند

ده هزارم آوردنش سخته هاولی تعهدی داریم تا تعهدی اینجور رتبه ها تعهدی پزشکی قانونی شهرای کوچیک میارهت ...

برای همین این رتبه های خیلی بد پزشکی تعهدی اون شهرا رو میاره چون خیلیا پرستاری و فیزیو و اتاق عمل رو به ۱۰ سال کار تو پزشک قانونی ترجیح میدن

جاهای خوب هنوزم همون رنج ۲هزار ۳هزاره

خب ده هزار امسال مگه خیلی ساده بود؟ببینید با چه نمرات و درصدایی ده هزار شدندر ضمن اگه سهمیه ها نبود ...

ساده نبود ولی شاخ غول شکندن هم نیست ده هزار رابه زیر هزار عرق جبین ریختن داره 

ساده نبود ولی شاخ غول شکندن هم نیست ده هزار رابه زیر هزار عرق جبین ریختن داره

بله و کسی که تعهدی میخونه هم برای جبرانش 10 سال باید کار کنه با حقوق کم
سهمیه ای نبوده که
در ضمن 10 هزار منطقه دو امسال با 5 هزار سال پیش برابری میکرد
یه مورد دیگه اینکه تعهدی اکثر دانشگاه هارو نهایتا با 3_4 هزار میارن این دانشگاه خوبی نبوده که تا 10 هزار گرفته

احتمالا سهمیه داشتن و حتی اگر سهمیه هم نداشته باشن ما نمیتونیم به شغل پزشکی بگیم خز😐نهایتا خود اون ...

نه ده هزار بدون سهمیه قبول میشدن امسال. 

ولی در کل آوردن همین ده هزارشم سخته چون رقابت هر سال سخت تر از سال قبل میشه. ده هزار امسال مثل ده هزار ده سال پیش نیست که بعضی خانومای دهه شصت هفتادی بیان زیر سوال ببرن این رتبه رو

"ارغوان میبینی؟ به تماشاگهِ ویرانیِ ما آمده‌اند..." "ملتی هستیم که هنوز خشنونت رو مردونگی، حماقت رو نجابت، شادی رو هرزگی، دزدی رو زندگی میدونیم؛ راه درازتری تا انسانیت داریم. و راه دراز تری تا آرامش و عشق." "مدرسه که میرفتیم، هربار که دفتر مشقمون رو جا می ذاشتیم معلممون میگفت: مواظب باش خودتو جا نذاری! ما می خندیدیم و فکر می کردیم نمیتونیم خودمونو جا بذاریم! بزرگ که شدیم بارها و بارها خودمونو جا گذاشتیم؛ توی یه کافه، توی یه خیابون، توی یه شعر..." " اگه سوال در زمینه کنکور تجربی داشتید بپرسید 📚🤍"

احتمالا منطقه 2 بود که تو اون منطقه ارزش این رتبه بالاترهو با 5_6 هزار برابری میکردمنطقه سه امسال با ...

آره مثلا یهو میپیچه با ۲۰ هزار پزشکی 

همه فک میکنن ۲۰ هزار نفر پزشکی آوردن

در صورتی که یه جاهایی خاصی یه تعهد خاصی هست که کمتر کسی حاضره بره حتی با رتبه ۴۰ هزار

ده سال بری تو دورافتاده ترین جاها با جنازه سر و کله بزنی ارزش نداره واقعا مفتم بدن کمتر کسی حاضره بره 

دیگه اون بنده خدا یه شرایطی داره زده این رشته رو

دلیل نمیشه ارزش قبولی پزشکی بیاد پایین

آره مثلا یهو میپیچه با ۲۰ هزار پزشکی همه فک میکنن ۲۰ هزار نفر پزشکی آوردندر صورتی که یه جاهایی خاصی ...

بله دقیقا
کل ظرفیت پزشکی در بیشترین حالت سال بعد به 16 هزار برسه هم باز نهایتا تا 4000 هر منطقه بشه رفت
اونم ظرفیت روزانه به شدت کم شده و اکثرا تعهدی و پردیسن
درکل پزشکی همیشه قبولیش سخته اونم با شرایط الان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792