آره مثلا یهو میپیچه با ۲۰ هزار پزشکی
همه فک میکنن ۲۰ هزار نفر پزشکی آوردن
در صورتی که یه جاهایی خاصی یه تعهد خاصی هست که کمتر کسی حاضره بره حتی با رتبه ۴۰ هزار
ده سال بری تو دورافتاده ترین جاها با جنازه سر و کله بزنی ارزش نداره واقعا مفتم بدن کمتر کسی حاضره بره
دیگه اون بنده خدا یه شرایطی داره زده این رشته رو
دلیل نمیشه ارزش قبولی پزشکی بیاد پایین