عزیزم یه فصل هم زیاده هم انتظار نداشته باش با یه بار خوندن همش یادت بمونه
یه فصل رو به چند بخش تقسیم کن(یا مثلا همون درس های خودش، مثل زیست ک یه فصلش چند گفتاره)
هربار یه بخش رو بخون و طی دوسه روز مرور کن
وقتی رفتی بخش بعدی یه مرور از بخش قبلی بخون با درس جدید ، دوباره بخش دیگه رفتی با مرور از بخش های قبلی شروع کن
وقتی همه بخش هارو خوندی مرور کردی دوباره اون فصل رو باهم بخون ببین از ۶ ساعت میرسه به ۱ ساعت بستگی به خودت داره ممکنه کمتر یا بیشتر بشه
حتما از پیش مطالعه کوتاه درحد تیتر خوندن قبل مطالعه،هایلایت کردن و از خودت سوال کردن هنگام مطالعه و نمونه سوال بعد از مطالعه استفاده کن
این روند تثبیت کردن تو ذهنه و توی حفظیات مرور خیلی مهمه
وقتی هم میری فصل جدید فصل قبلی رو ب کل فراموش نکن مثلا بعد یکی دوهفته دوباره مرور داشته باش مرور میتونه خوندن همراه با نمونه سوال یا اگر تست رو شروع کردی با تست باشه