2777
2789
عنوان

دعوای امشب

304 بازدید | 17 پست

میخاستم تی وی رو خاموش کنم دیدم رو شبکه مستند هست منم ب شوخی خاستم مثلا بگم عصبانی هستم و کنترل گرفتم با قیافم خاستم ادا در بیارم.دیدم شوهرم گفت وااای تو چرا اینجوری هستی مثل بعضیا ک دست خودشون نیست یهویی از حالت عادی خارج میشن و ادا در میارن.گفتم من شوخی میکردم این حرفا چیه دیدم دوباره میگفت مشکل داری و ...

منم جوش آوردم و دعوامون شد.

حق با کی بود امشب ؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لابد زیادی ادا در اوردی که اینطور بهت

مقصر شما هستید 

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

کنترل

آلفا هستم💪                                                       آدمای قوی پای رفتنشان سریع است و دست ماندنشان محکم، بستگی دارد اونارو به چه نتیجه ای رسونده باشید....                                    

حق با هیچکس

متاسفانه جفتتون مشکل دارین

لطفا تا زمانی که به بلوغ فکری نرسیدی نظر منو ریپلای نکن! فضای مجازی برای خالی کردن عقده ها نیست پس حد خودمونو بدونیم🩵 آدم ها مثل کتاب اند! از روی بعضیا باید مشق نوشت، بعضی هارا باید چند بار خواند تا مطالبشان را درک کرد! ولی بعضی هارا باید نخوانده کنار گذاشت. اگر همه جا تاریک بود دوباره بنگر! شاید نور خودت باشی✨ 🩵intp🩵
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمک کنین

m_ghavidel | 10 ثانیه پیش

نذر مجرب

zahra_az_ | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792