2777
2789

اره خودمون نذری داشتیم

ی تبادل نذری هم با یکی از دوستان کردیم  

ی زمانی تو مجازی ب جنسیت ادما شک میکردیم الان باید ب ادم بودنش شک کنیم...وقتیکه حرف از صداقت میشه صدا قطع میشه:/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما آش گرفتیم😋

ژاپن حدود11دقیقه 🕑 از آمریکا اختلاف اقتصادی داره.یعنی اگه 11دقیقه برق توآمریکا قطع بشه ژاپن بهش میرسه🏃‍🏃‍.اونوقت توایران برق میره 2ساعت بعد میاد.همه یه صدامیگن📣:الهم صل علی محمدوآل محمد

ن  

غروبا که میشه روشن چراغا😃                                  میان از مدرسه خونه کلاغا                                   یاد حرفای اون روزت میفتم                                  که تا گفتی به جون دل شنفتم                             عجب غافل بودم من                                          اسیر دل بودم من                                              اسیر دل نبودم                                                  اگ عاقل بودم من                                             یادت میاد به من گفتی چیکار کن                         گفتی از مدرسه اون روز فرار کن                            فرار کردم من اون روز زنگ آخر                            نرفتم مدرسه تا سال دیگر                                   عجب غافل بودم من                                          اسیر دل بودم من 

اره جاتون خالی آش خوشمزه

  

یه مامان عصبی ولی در این حال مهربون و دل نازک😁دارم تمام سعی خودمو میکنم مشکلاتیو که توزندگیم از سربی تجربگیم به وجود اومدن درست کنم به امیدویاری خدا🙏🌷
مشهدی هستم،این جور روز ها و مراسم خاص رو پیاده می ریم حرم تا دلت بخواد توی راه نذری می دن 

خوش بحالتون😢

غروبا که میشه روشن چراغا😃                                  میان از مدرسه خونه کلاغا                                   یاد حرفای اون روزت میفتم                                  که تا گفتی به جون دل شنفتم                             عجب غافل بودم من                                          اسیر دل بودم من                                              اسیر دل نبودم                                                  اگ عاقل بودم من                                             یادت میاد به من گفتی چیکار کن                         گفتی از مدرسه اون روز فرار کن                            فرار کردم من اون روز زنگ آخر                            نرفتم مدرسه تا سال دیگر                                   عجب غافل بودم من                                          اسیر دل بودم من 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش