2777
2789
عنوان

کمکککککککککککكک

58 بازدید | 7 پست

فکر کنید بین یه دوراهی گیر کردین 


یکی اون چیزی که خوبه ولی تو دوسش نداری 


یکی اون چیزی که خوبه ولی همه میخوانش و همه در اون هستن 

اولی رشته دندانپزشکی دومی رشته داروسازی ⁉️

دندون

رحیم کم عقل،چمن کم عقل ،نقی کم عقل(ارسطو پایتخت😊)(محض یادآوری .خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست⚘بی خیال نه دنیا انقد وفا میکنه نه آدما اونقدر عمر.این نیز بگذرد.. بزرگترین معجزه و کمک الهی عقله و فکر ازش استفاده نکنیم حق اعتراض و ناشکری نداریم.😊کتابای خوب؛زنان زیرک ،زندگی خود را دوباره بیافرینید.کتابخانه نیمه شب،هبوط،از حال بد به حال خوب...لا اله الا الله زیاد بگید مشکلاتتون حل شه.اگه دلت شکسته قدرتو نمیدونن تنهایی مهجوری عب نداره غصه نخور چیزای خوب تو این دنیا همیشه مهجورن مثل مسجد،نماز و حتی خود خدا 😢وقتی میری دندانپزشکی،کلینک کاشت مو و فیشیال و... وقیمت ها رو میبینی.تازه قدر نعمت های رایگان خدا رو میدونی 😊🙃...افوض امری الی الله ولله بصیر بالعباد..برای کسی بمیر که برات تب کنه..وله که معلوم نیست چی میشه بپیچونی بهتر از بحثه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اروم باش بابا ولی اینو بگم برای تعیین رشتت به علاقه زیاد توجه نکن و استعدادتو ببین تو چیه و تو چی بهتری وگرنه اگه به علاقه باشه من دیروز نارنجی دوست داشتم ولی امروز سبز 

پس علاقه چی میشه😞

با مشاور حرف بزن

من واسه شهرای کوچیک گفتم

چون داروخونه زیاد جواب نمیده

رحیم کم عقل،چمن کم عقل ،نقی کم عقل(ارسطو پایتخت😊)(محض یادآوری .خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست⚘بی خیال نه دنیا انقد وفا میکنه نه آدما اونقدر عمر.این نیز بگذرد.. بزرگترین معجزه و کمک الهی عقله و فکر ازش استفاده نکنیم حق اعتراض و ناشکری نداریم.😊کتابای خوب؛زنان زیرک ،زندگی خود را دوباره بیافرینید.کتابخانه نیمه شب،هبوط،از حال بد به حال خوب...لا اله الا الله زیاد بگید مشکلاتتون حل شه.اگه دلت شکسته قدرتو نمیدونن تنهایی مهجوری عب نداره غصه نخور چیزای خوب تو این دنیا همیشه مهجورن مثل مسجد،نماز و حتی خود خدا 😢وقتی میری دندانپزشکی،کلینک کاشت مو و فیشیال و... وقیمت ها رو میبینی.تازه قدر نعمت های رایگان خدا رو میدونی 😊🙃...افوض امری الی الله ولله بصیر بالعباد..برای کسی بمیر که برات تب کنه..وله که معلوم نیست چی میشه بپیچونی بهتر از بحثه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تروخدا بیاین

sm_2000 | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز