2789
عنوان

ناهاااار🥴🥴🥴

106 بازدید | 8 پست

ساعت۱ونیم رسیدم خونه مادرم گفت برو ناهار درست کن براخودت

کشک وبادمجون درست کرده بود من دوست ندارم

سیب زمینی ریز کردم ریختم توسبد

روغن ریخت توماهیتابه وهم می زد گاهی تا من سوسیس فلفلو آماده کنم...

الان می بینم له شده سوسیس ریختن داره له تریشه.. 

حالم ازش به هم خورد..

برای شام بابامم هست...


میخام بکشم خودمو فقططط😭😭😭😡😡😡😖

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

متوجه نشدم

👇👇✌️🧠

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

ول کن بابا بخورین بره خب له بشه چی میشه ؟رب و آب و ادویه رو مخلوط کن بریز توش ربی بشه

من خوشم نمیاد

بعضیا می جوونک ولی مااینطوری درست مب کنیم

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

ناشکری نکن بچه

ناشکری؟؟؟😑😑😑

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792