من ثبت نام کردم بندرعباسم
پارسال ثبت نام کردم از کافی نت بعدشم میری محضر تعهد میدی هر مبلغی ک گفتن واریز کنی
واریز اولیه ۴۰ ملیون بود
تقریبا ۴ ماهی یک بار پیام میاد ۶۰ تومن مثلا تا فلان تاریخ واریز کن تا ۴۰۰ ملیون ک واریز کردی خودشون ۵۵۰ ملیون روی خونه برات وام میگیرن ک بعد قسط هاشو میدی
چند وقت پیشم پیام اومد برای بازدید پروژه ب فلان آدرس بیاید ک رفتیم دیدیم