2789
عنوان

Tehran elahie👙

| مشاهده متن کامل بحث + 6170 بازدید | 135 پست
وای دختر عالی بود 😂😂😂این وسط یه عده خبر ندارن جدی گرفتن

فقط اونایی که گفتن خزه😂😂😂😂

کوروش بزرگ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️هر سوالی درباره تومور مغزی و مهندسی عمران داشته باشید جواب میدم♥️ از سال ۹۶ اینجام و از تجربیاتم بگم همیشه ادمای بددهنی که دیدم تحت وضع مالی بد یا خانواده بدی بودن جواب توهین این افرادو ندید جاش دعا کنید که از این منجلاب بیرون بیان ♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وااای فقط اون عقده ایه ک عصر تاپیک زده بود

آقایون لطفا درخواست ندید اگه تاپیک میزنم تنهام معناش این نیست که دلم میخواد با یکی که معلومه قصدش چیه چت کنم ///آقایون بیشرف دوعالمید اگه درخواست بدید اه🤬

دقیقاً چقدر هم پز میداد

مشکل داشت 

فقط اون کاربری ک ازش دفاع میکرد🤣🤣🤣

آقایون لطفا درخواست ندید اگه تاپیک میزنم تنهام معناش این نیست که دلم میخواد با یکی که معلومه قصدش چیه چت کنم ///آقایون بیشرف دوعالمید اگه درخواست بدید اه🤬

ینی چی این متن؟

یکی بیو زده تهران نیاوران تاپیکا خنده دارر

کوروش بزرگ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️هر سوالی درباره تومور مغزی و مهندسی عمران داشته باشید جواب میدم♥️ از سال ۹۶ اینجام و از تجربیاتم بگم همیشه ادمای بددهنی که دیدم تحت وضع مالی بد یا خانواده بدی بودن جواب توهین این افرادو ندید جاش دعا کنید که از این منجلاب بیرون بیان ♥️

عزیزم تو تاپیکی گفتید گرید۳ بودید حالتون خوبه الان؟بیمارمون گرید۳هستن میشه یمقدارتوضیح بدید

سلاممم عزیزم گرید ۲ هستم حتما اشتباه تابپی شده.. پیشرونده هستم و کلا خیلی زود از گرید ۱ دو شدم که فعلا چون نزدیک نخاع هست گفتن عمل انجام نشه و اگر بدتر شه و باز رشد کنه پرتودرمانی الویت هست

کوروش بزرگ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️هر سوالی درباره تومور مغزی و مهندسی عمران داشته باشید جواب میدم♥️ از سال ۹۶ اینجام و از تجربیاتم بگم همیشه ادمای بددهنی که دیدم تحت وضع مالی بد یا خانواده بدی بودن جواب توهین این افرادو ندید جاش دعا کنید که از این منجلاب بیرون بیان ♥️

سلاممم عزیزم گرید ۲ هستم حتما اشتباه تابپی شده.. پیشرونده هستم و کلا خیلی زود از گرید ۱ دو شدم که فع ...

ممنونم ازپاسخگوییتون.صبح عمل میشه بیمارمون.خداشفاوسلامتی بده

ای دادبراسیری کزیادرفته باشد....صیادرفته باشددردام مانده باشد
ممنونم ازپاسخگوییتون.صبح عمل میشه بیمارمون.خداشفاوسلامتی بده

اطلاع دارین چه نوعی هست؟

کوروش بزرگ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️هر سوالی درباره تومور مغزی و مهندسی عمران داشته باشید جواب میدم♥️ از سال ۹۶ اینجام و از تجربیاتم بگم همیشه ادمای بددهنی که دیدم تحت وضع مالی بد یا خانواده بدی بودن جواب توهین این افرادو ندید جاش دعا کنید که از این منجلاب بیرون بیان ♥️

نوع چی؟گفتن گرید ۳ وصبح نمونه برداری میشه حین عملوجای بدی هست پشت مخچه

منم دقیقا پشت مخچه هستم و نزدیک نخاع بهم حتما خبر میدین بعد عمل باشه؟ براش قران میخونم

کوروش بزرگ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️هر سوالی درباره تومور مغزی و مهندسی عمران داشته باشید جواب میدم♥️ از سال ۹۶ اینجام و از تجربیاتم بگم همیشه ادمای بددهنی که دیدم تحت وضع مالی بد یا خانواده بدی بودن جواب توهین این افرادو ندید جاش دعا کنید که از این منجلاب بیرون بیان ♥️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پسر کوچیک تر

linus | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز