2777
2789
عنوان

سقط جنین

359 بازدید | 29 پست

سلام خانومای عزیز من 25روز پیش سقط جنین داشتم طبیعی دفع شد وکورتاژ نکردم اما 4روزه علائم بارداری دارم یعنی حالت تهوع و سفت شدن زیر شکم و... امروز ازمایش بتا دادم ولی 4بود با این حال دکتر گفت مشکوکه تو این چند روز نزدیکی هم داشتم به نظرتون جنین سقط نشده  یا دوباره دارم باردار میشم 

انتظار جان میگیرد، خسته ام از انتظار بیهوده، خسته ام از خدا خدا کردن هایی که جوابی ندارن، دلم یه کوچولو میخواهد از جنس خودم، ۱۲سال انتظار کم نیست خدایا این بار من را ببین🙏

کسی نیست 

انتظار جان میگیرد، خسته ام از انتظار بیهوده، خسته ام از خدا خدا کردن هایی که جوابی ندارن، دلم یه کوچولو میخواهد از جنس خودم، ۱۲سال انتظار کم نیست خدایا این بار من را ببین🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب اگه دوباره حامله شده باشم که نشون نمیده سنو

انتظار جان میگیرد، خسته ام از انتظار بیهوده، خسته ام از خدا خدا کردن هایی که جوابی ندارن، دلم یه کوچولو میخواهد از جنس خودم، ۱۲سال انتظار کم نیست خدایا این بار من را ببین🙏

یعنی امکان این نیست که دوباره حامله شده باشم اخه از اولین نزدیکیم یه هفته میگذره

انتظار جان میگیرد، خسته ام از انتظار بیهوده، خسته ام از خدا خدا کردن هایی که جوابی ندارن، دلم یه کوچولو میخواهد از جنس خودم، ۱۲سال انتظار کم نیست خدایا این بار من را ببین🙏

چند هفته بود سقط کردی؟ احتمال بارداری کمه . الان خونریزی نداری؟ اگه علاعمت رفع نشده حتما پیگیر باش سونو بده شاید ازش مونده هنوز یعنی کامل دفع نشده

Donyaro ba to dos daram eshgham...😉😉
نمیدونم ولی بعید میدونم حالا سونو برو ضرری که نداره

اره حتما میرم

انتظار جان میگیرد، خسته ام از انتظار بیهوده، خسته ام از خدا خدا کردن هایی که جوابی ندارن، دلم یه کوچولو میخواهد از جنس خودم، ۱۲سال انتظار کم نیست خدایا این بار من را ببین🙏

[QUOTE=47685876]چند هفته بود سقط کردی؟ احتمال بارداری کمه . الان خونریزی نداری؟ اگه علاعمت رفع نشده حتما پیگیر باش س ...

20یا25روز

انتظار جان میگیرد، خسته ام از انتظار بیهوده، خسته ام از خدا خدا کردن هایی که جوابی ندارن، دلم یه کوچولو میخواهد از جنس خودم، ۱۲سال انتظار کم نیست خدایا این بار من را ببین🙏
۲۰ یا ۲۵ روز باردار بودی؟

2ماه و نیم باردار بودم 20روزه سقط کردم

انتظار جان میگیرد، خسته ام از انتظار بیهوده، خسته ام از خدا خدا کردن هایی که جوابی ندارن، دلم یه کوچولو میخواهد از جنس خودم، ۱۲سال انتظار کم نیست خدایا این بار من را ببین🙏

تورو خدا واسم دعا کنین اخه بعد 5سال خدا بهم بچه داد که سقط شد دعا کنین واسم که دوباره حامله با‌شم🙏🙏🙏


انتظار جان میگیرد، خسته ام از انتظار بیهوده، خسته ام از خدا خدا کردن هایی که جوابی ندارن، دلم یه کوچولو میخواهد از جنس خودم، ۱۲سال انتظار کم نیست خدایا این بار من را ببین🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز