2789
عنوان

😭😭😭😭

132 بازدید | 7 پست

یه کم طولانیه ولی لطفا بخونین؛

دقت کردین امام زمانمون چقد غریب و تنهاس😭😭😭😭

ما زندگی رو بدون عشقمون ، کسی که دوسش داریم نمیتونم تصور کنیم ، ولی ... ولی هزار و خورده ای ساله بدون امام مون داریم زندگی میکنیم عین خیالمون نیست 😭😭😭😭 اصلا انگار برامون عادی شده نبود آقا😭😭😭😭😭😭😭... کسی که با اومدنش هممون آرامش داریم ، آرامش خودمون و چندین نسل بعدمون تامینه ، چقد تادیک خیانت مبینیم؟؟ چقد تاپیک التماس دعا میبینیم؟؟ من خودم بیشتر تاپیکا التماس دعا داشتم از نی نی سایتی ها ، ولی وقتی آقا بیاد تمام مشکلاتمون حل میشه 😭😭😭😭😭 آراااامش داریم

بچه ها بیاین از این به بعد یه جور دیگه از خدا ظهور مهدی فاطمه رو بخوایم که ظهورشون اول از همه به نفع خودمونه

بیاین یه عهدی با خدا ببیندیم ، یه کاری کنیم برا ظهور ، ترک گناه ، نماز اول وقت ، صلوات ، دعای فرج ، هر چی خودتون میدونین

التماس دعای ظهور دوستای گلم


عجب دغدغه هایی دارین واقعا😐😐😐

یک عدد عاشقِ نودل هستم😋🍜 اگه تاحالا نودل نخوردی یا بنظرت خوب درست نکردی بگو دستورشو برات بفرستم🤗💙 خانوم سردفتر آینده😍📚 یکی از شانسای زندگیم این بود که شمال به دنیا اومدم🥲🌿 تو زمینه های زبان انگلیسی، ناخنکاری، شمع سازی، سنگ مصنوعی، کیک پزی و معرفی کتاب میتونم راهنماییت کنم🤓💁🏻‍♀️ تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است  من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🙃   (🦁🔥)

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز