2777
2789
ساعت هفت و نیم میخوانش خواهر من 🤦🏼‍♀️مگه نمک باعث نمیشه نپزه؟؟

اسی بیشتر مغازه ها الان بازن نمیتونی بری با ماشین تو شهر دور بزنی شاید گیرت بیاد

نه من نمک میریزم میپزه

تـوےِ قَلبَܩ تـو لـ‌ایِقِ سَلطَنَ‍تـے‌ღ♛️✨️ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ساعت هفت و نیم میخوانش خواهر من 🤦🏼‍♀️مگه نمک باعث نمیشه نپزه؟؟

نه اتفاقا باید به عدس یکم نمک بزنی که پوستش ازش جدا نشه

عدس خودش نپز بوده 

کشاورز برای اینکه زود محصولش رو بده بازار زود برداشت می‌کنه و نارس میمونن و نمیپزن 

موسی خطاب به پروردگار در طور سینا میگوید : ارنی ( خود را به من نشان بده ) ، پروردگار میفرماید : لن ترانی ( هر گز مرا نخواهی دید ) / سعدی : چو رسی به طور سینا ارنی مگو و بگذر که نیرزد این تمنا به جواب {لن ترانی} / حافظ : چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر ، تو صدای دوست بشنو نه جواب {لن ترانی} / مولانا : ارنی کسی بگوید که تو را ندیده باشد ، تو که با منی همیشه 🕊️ چه {تری } چه { لن ترانی}. مثل سعدی : عاقلانه / مثل حافظ : عاشقانه / مثل مولانا : عارفانه 🦋

اسی بیشتر مغازه ها الان بازن نمیتونی بری با ماشین تو شهر دور بزنی شاید گیرت بیادنه من نمک میریزم میپ ...

وای داغ دلم تازه شد ی جایی هستیم ک دور از مغازه هاس قبلا ماشین داشتم میرفتم خرید الان ماشین ندارم 🥺

من همیشه حبوباتو با نمک میپزم له میشه

من اصلا نمک نمیزنم نیم ساعت آخر پخت نمک میزنم چه تو خورشت باشه چه سوپ یا هر چیزی که حبوبات توش باشه

اگه دیدی جوابتو ندادم بدون نخواستم دیگه هم کلام بشم خودت شعور داشته باش برو... اگه نداری هم بمون هی بگو تا جان به جان آفرین تسلیم کنی  💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥 من یه دهه هشتادی قوی ام💪💪 تلاش کردن اولین قانون منه😎😎 دانشجوی حقوقم، دوستی ندارم چون بودنشون باعث پس رفتم میشه

تاحالا عدس اینجوری ندیده بودم هروقت درست میکردم سر یک ساعت له له میشد!!

منم دوسه بار عدس اینجوری گیرم اومد

انقد گذاشتم بپزه اخرشم نپخت

درساحل زندگی قدم میزدم،همه جا دو رد پا دیدم،جای پای من و خدا،به سخت ترین لحظات که رسیدم،فقط یک جای پادیدم،گفتم خدایا درسخت ترین شرایط مرا تنها گذاشتی،ندا امد تورا در سخت ترین شرایط به دوش کشیدم....
ببین الان نپخته نیست ولی له هم نشده مناسب عدسی نیست یکم طعم خامی داره

فهمیدم‌چی میگی

بخاطر جنس عدس 

اونا‌کلا اینجورین هرکار کنی له نمیشه

درساحل زندگی قدم میزدم،همه جا دو رد پا دیدم،جای پای من و خدا،به سخت ترین لحظات که رسیدم،فقط یک جای پادیدم،گفتم خدایا درسخت ترین شرایط مرا تنها گذاشتی،ندا امد تورا در سخت ترین شرایط به دوش کشیدم....

سلام عزیزم 

میشه اگ پیاممو میخونی سریع جوابمو بدی دارم از استرس میمیرم  

من هفته ۴ بارداریم و از قبل بارداری شقاق و هموروئید داشتم 

باید حین دفع زور بزنم 

الان خوندم شما یه جا گفتید بخاطر زور زدن موقع یبوست سقط کردین

از وقتی خوندم بند بند بدنم داره میلرزه 

چیکار کنم دکترم دوشنبه بهم نوبت داده نکنه این بلا سر منم بیاد بخاطر زوری ک میزنم  

سلام عزیزم میشه اگ پیاممو میخونی سریع جوابمو بدی دارم از استرس میمیرم من هفته ۴ بارداریم و از قبل ب ...

سلام جانم سعی کن زیاد زور نزنی ولی نگران نباش من قلبش هم کلا تشکیل نشده بود یا متوقف شده بود که سقط کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سلام🎀🤚🏻

elnazzzzzzam | 5 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز