سلام یازدهم تجربیم
میخام تغییر رشته بدم چون واقعا دیگه نمیکشم نمیدونم چکار کنم کاش نهاییا رو برمیداشتن من پتانسیل اینکه ده خط حفظ کنم رو ندارم واقعا
محاسباتم عالیه ولی حفظیاتم افتضاحه
برم حسابداری گردشگری یا طراحی و دوخت؟؟؟
به محاسبات و ریاضی علاقه خیلی زیادی دارم به نظرتون کدوم با روحیه من سازگار تره