2777
2789
عنوان

عکس زنشو دیدم

5513 بازدید | 140 پست

بهم گفت نمیتونیم باهم ازدواج کنیم مامانم نمیذاره. همش بهم میگفت تو خیلی خوشگلی اون قیافه خاصی نداره. باورم نمیشد. امروز عکسشو دیدم باورم شد. من دکتری دارم اون معلمه ریاضیه. چیو باید مقایسه کنم؟ فقط چون فامیلشونه مامانش گفته بود اینو باید بگیری.دوباره بهم زنگ میزنه ریجکتش میکنم. پسری ک انقد بی عرضس که نمیتونه واس زندگی خودش تصمیم بگیره باید بره بمیره. بیچاره زنش. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکتری نه دکترا ... و اینکه اینکه ریجکت کردی عجیبه باید بلاک میبود سه تاپیک قبل تر خودتو بخون معلومه باور کرده بودی که از ازدداج سنتی متنفر بودی امیدوارم باعث نشی زندگی یه بدبخت خراب بشه

کاربری سال۹۸ کاربریامو ترکوندن لطفا گزارش میزنید حداقل بگید 

استارترِ عزیزم شرمنده 


دوستان کسی کد‌ تخفیف‌ اسنپ‌ فود‌ ۱۵۰ تومنی نداره به من بده خیلی ممنونم🥰

فالگیر: موهاش مشکیه دوتا هم چشم داره  دختر: واااااااااای این که همه چیو میدونهههه                                                                                                                    نفهمیدم اینجا که هستم تقدیر منه یا تقصیر من💔

دکتری و ریاضی مهم نیست حتی قیافه هم مهم نیست مهم اینه زنیت گیری داشته باشی با حداقل حقوق شوهرت یه زن ...

الان مادر اون از کجا فهمید اون دختره از من بهتره؟ مگه منو دیده بود اصن؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز