helia2357 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/28 تعداد پست: 8092 عنوان حالم خیلی بده 62 بازدید | 10 پست به پوچی رسیدم 🥲🥲انقد بدبختی تو این چند ماه سرم ریخته ک جای دیگه ام نمیتونم درد و دل کنم دوست ندارم دیگران حس دلسوزی و ترحم داشته باشن یا قضاوتم کننن یا بعدا بکوبن سرم 1403/07/23 | 19:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shinysun عضویت: 1403/01/29 تعداد پست: 6304 چرا مگه چی شده عزیزم؟ و خداوند هرگز تو را رها نکرده است ....🤍چرخ گردون چه بگردد چه نگردد تو بخند 😊
helia2357 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/28 تعداد پست: 8092 چرا مگه چی شده عزیزم؟ قابل تعریف کردن نیس هیچکدومم دست خودم نیستن نمی تونم درست کنم
shinysun عضویت: 1403/01/29 تعداد پست: 6304 قابل تعریف کردن نیس هیچکدومم دست خودم نیستن نمی تونم درست کنم هر مشکلی راه حلی داره .بگو شاید بشه کمکی کرد و خداوند هرگز تو را رها نکرده است ....🤍چرخ گردون چه بگردد چه نگردد تو بخند 😊
helia2357 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/28 تعداد پست: 8092 هر مشکلی راه حلی داره .بگو شاید بشه کمکی کرد نداره به خدا 😭💔
shinysun عضویت: 1403/01/29 تعداد پست: 6304 نداره به خدا 😭💔 به بزرگی خدایی که از مشتی خاک انسان را می میراند و زنده میکند هست .بگو ببینم چیه؟ و خداوند هرگز تو را رها نکرده است ....🤍چرخ گردون چه بگردد چه نگردد تو بخند 😊
helia2357 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/28 تعداد پست: 8092 به بزرگی خدایی که از مشتی خاک انسان را می میراند و زنده میکند هست .بگو ببینم چیه؟ دیگه خدا رو هم قبول ندارم آدمای اطرافم خیلی اذیتم . هر کی هر جور از دستش بر میاد درحالیکه من آزارم ب مورچه نمیرسه
shinysun عضویت: 1403/01/29 تعداد پست: 6304 دیگه خدا رو هم قبول ندارم آدمای اطرافم خیلی اذیتم . هر کی هر جور از دستش بر میاد درحالیکه من آزارم ب ... همه آدم ها عاقل و فهمیده نیستن قبول دارم .اما خب ،چی باعث شده اینطور فک کنی ؟ من احساس میکنم خسته ای فقط ،هرچه دل تنگت می خواهد بگو ،بعدش بهتر میشی . و خداوند هرگز تو را رها نکرده است ....🤍چرخ گردون چه بگردد چه نگردد تو بخند 😊
helia2357 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/28 تعداد پست: 8092 همه آدم ها عاقل و فهمیده نیستن قبول دارم .اما خب ،چی باعث شده اینطور فک کنی ؟ من احساس میکنم خسته ا ... فک نمی کنم . همه رفتارشون اینه باهام آره خیلی خسته ام کاش زودتر زندگیم تموم بشه از دست همه راحت شم
shinysun عضویت: 1403/01/29 تعداد پست: 6304 فک نمی کنم . همه رفتارشون اینه باهام آره خیلی خسته ام کاش زودتر زندگیم تموم بشه از دست همه راحت شم من مطمئنم اینطور نیست .اما اگ یه درصدم باشه نظر اونا مهم نیست اینکه تو واقعا چی هستی مهمه .بنظر من بجای آرزوی مرگ بلند شو زندگی کن . و خداوند هرگز تو را رها نکرده است ....🤍چرخ گردون چه بگردد چه نگردد تو بخند 😊
helia2357 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/28 تعداد پست: 8092 من مطمئنم اینطور نیست .اما اگ یه درصدم باشه نظر اونا مهم نیست اینکه تو واقعا چی هستی مهمه .بنظر من ب ... آره مرسی همون به زور داریم زندگی می کنیم 🥲