لطفا نصیحت نکنین...من از زندگی کردن خستم..اتافاقات خیییلی دردناکیم برام نیفتاده فقط نمیدونم چرا دوست ندارم دیگه ادامه بدم..بگید چه قرصی از داروخونه میشه بگیرم بخورم که بمیرم..یا چجوری و کدوم رگمو بزنم که رگ عصبیم اسیب نبینه و دردش بیشتر نشه..مرسی🤍
من یه بار یه گوهو خوردم الان کاری به معدم کردم یه چی کوچولو بخورم بم نسازه تا مرگ میرم برمیگردم
هیچوقت فک نمیکردم یه روز انقد بزرگ شم که سه سال دیگه برم دانشگاه،،،،، الانم فک نمیکنم ولی یه روز پیر میشم و بعد از اون میذارنم تو قبر.... زندگی همینه دیگه=-=
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
درد من یادم نمیره هیشکی منو نمیخواسته حتی مامانم...دردام کم ک نمیشه هیچ بیشترم میشه
این که نمی خوانت ارزش نداره به خاطرش خودکشی کنی هزار برابر بدتر کشیدم دارم تحمل میکنم هفتاد هشتاد سال بدبختی میکشم تموم میشه خودش دیگه با یه مشاور حرف بزن حتما