2789
عنوان

راه درست چیه

77 بازدید | 7 پست

پسرم ١٦سالشه دهم تجربی 

الان فقط گریه میکنه منو دربیار بفرست تربیت بدنی 

نمیدونم چخ خاکی تو سرم بریزم

خیلی استعداد درس خوندن داره 

اما میره باشگاه و فک کنم مربیش اینا رویادش داده

میگه میخوام مثل مربیم بشم 

بامربی یواشکی حرف بزن و مشکل پسرتو بگو تا تشویق به درس خوندنش کنه .لجبازی نکنی سن بدیه 

نگران نیستم .همه چیز درست میشود.آب ریخته روی زمین،جمع نه اما خشک میشود.قلب شکسته خوب نه اما ترمیم میشود.وهنوز هم میتوان در گلدان شکسته گل کاشت.

اون چیزی که میخواد و بذار بخونه تجربی باشه و نخونه به دردش نمیخوره تو رشتش هم موفق نمیشه 

من مامان یه پسر شیطون و نازم و یه دختر کوچولوی زیبا دارم بهترین روز زندگیم وقتی بود که صدای گریه‌ی دختر کوچولوم و شنیدم خوب یادمه 1403/5/17دنیای من چشمای کوچولوشو به دنیا باز کرد🥺❤️شما دوتا دلیل خنده های من و بابایین😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

درمورد رشته اش تحقیق کن اگه رشته خوبیه بذار بره اگه رشته اش رو دوست نداشته باشه هر روز براش عذابه

فقط میگه تربیت بدنی میخوام درس بخونم 

به خدا نمیدونم این چه رشته ای هست و خیلی نگرانشم 

فقط میگه تربیت بدنی میخوام درس بخونم به خدا نمیدونم این چه رشته ای هست و خیلی نگرانشم

تحقیق کن درموردش ازش بپرس باباش رو بفرست از مربیش بپرسه درمورد این رشته

می خواد بره فنی حرفه ای رشته دبیرستانش تربیت بدنی باشه؟

من نشنیدم کسی رشته دبیرستانش تربیت بدنی باشه


از طریق کنکور هم میتونه بره که رشته دانشگاهی تربیت بدنی باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز