2777
2789
عنوان

دبیر بد دهن😐

| مشاهده متن کامل بحث + 1131 بازدید | 49 پست
پس حتما برید شکایت کنید چون نباید باشه

آموزش پرورش طرف مدرسه هست نه ما دانش اموزا

من آدمی خودخواه، بی‌حوصله و البته کمی متزلزل هستم. اشتباه می‌کنم، از کنترل خارج می‌شوم و گاهی کنترل کردنم سخت می‌شود اما اگر نتوانید بدترین حالت من را تحمل کنید بی‌شک شایستگی بهترین حالتم را هم ندارید .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی معلمای محترم هم داریم اما خیلیاشون واقعا عقده هاشونو رو سر بچه های مردم خالی میکنن

الان تاپیک بغلی هم از معلم پسرش داره بد میگه، همین ۱ ساعت به ۳ تا تاپیک این مدلی برخوردم واقعا عجیبه نمیدونم معلم های تازه ورودن یا قدیمی که هم ناشیانه هم تند برخورد میکنن

ببخشید از جمله ی آخرت معلومه حرفت الکیه توی آیین نامه ی کشوری آموزش و پرورش اومده هر مدرسه ای که توی ...

😐 😐 سه تا گوشه کلاس هست قرمز میشن میگیرن

خب دوربین نیستن پس چین؟

یکی از بچهامونم تو دفتر دیده بود روشنن

دم در نمازخونه هم گذاشتن

تو راهرو دسشویی

همه جا

۸۵۸۰۶۵۲

😐 😐 سه تا گوشه کلاس هست قرمز میشن میگیرنخب دوربین نیستن پس چین؟یکی از بچهامونم تو دفتر دیده بود رو ...

پس حتما شکایت کنید 

پس شما اگه بخواید مثلا مقنعه تون رو درست کنید کدوم قبرستونی باید برید؟ 

پس حتما شکایت کنید پس شما اگه بخواید مثلا مقنعه تون رو درست کنید کدوم قبرستونی باید برید؟

تو راهرو ورودی آینه بزرگ هست دوتا اما خب بازم دوربین روبه رو هست میگیره😂💔 حالا اون که مشکلی نیست .

۸۵۸۰۶۵۲

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بی بی چک

amooobinaaaa | 21 دقیقه پیش
2791
2779
2792