2777
2789
عنوان

دبیر بد دهن😐

| مشاهده متن کامل بحث + 1131 بازدید | 49 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


متاسفانه عقل نداره انگار


من همونیم که ازش می‌ترسیدم🩸!من همونیم که لبخندشو چاقو تراشید🗡!من همونیم که هنوز میگم همه دخترا عروسکن ولی من آنابلم !من همونیم که هرروز صبح وقتی پاهام زمین رو لمس میکنه شیطان میگه:اوه لعنتی باز بیدار شد !من همونیم که هنوز میگم اگر نزنی میزننت🩸!من همونیم که از کوچه بیشتر از مدرسه یاد گرفتم🪦!من همونیم که برای هیچ احدی زانو نمیزنم حتی اگر تمام مردم جهان رو زانوهاشون راه برن🪓🩸!من همونیم که رنجیدم ولی تهش خیلی شیک خندیدم😏!من همونیم که هنوز میگم: یادم نمیره هیچوقت قهقهه هاتون کاری کنم برسه روز مرگ خنده هاتون  .آهااااای لنگی من استقلالی هستمااااا😏💙.من همونیم که اگه یه رقیق واقعی داشته باشم هزارتا فداکاری براش میکنم ولی واااای به روزی که بهم خیانت کنه 🪓🩸.من همونیم که هنوزم میگم:از خودم خیلیییی خوشم میاد چون خیلیا دوست دارن سر به تنم نباشه🤪🔪 . من همونیم که هنوزم میگم:هرچی از من فهمیدی دروغه🥺من بدتر از این حرفام  .   15 سال و نیمَمِهههههه🧨                            ♠️ HTX♠️            

ماهم ی بیشور اینجوری داریم اما ناظمه

پارسال باهاش دعوام شد بم خیلی حرف بد زد منم تا سه چهار روز درگیری داشتم باهاش اما دیگه یاد گرفت به من احترام بزاره 

من آدمی خودخواه، بی‌حوصله و البته کمی متزلزل هستم. اشتباه می‌کنم، از کنترل خارج می‌شوم و گاهی کنترل کردنم سخت می‌شود اما اگر نتوانید بدترین حالت من را تحمل کنید بی‌شک شایستگی بهترین حالتم را هم ندارید .

ادم میترسه معلم شه اصلا حرمت شغل معلمی رو از بین بردن😕🫤

خیلی معلمای محترم هم داریم اما خیلیاشون واقعا عقده هاشونو رو سر بچه های مردم خالی میکنن

من آدمی خودخواه، بی‌حوصله و البته کمی متزلزل هستم. اشتباه می‌کنم، از کنترل خارج می‌شوم و گاهی کنترل کردنم سخت می‌شود اما اگر نتوانید بدترین حالت من را تحمل کنید بی‌شک شایستگی بهترین حالتم را هم ندارید .

ببخشید از جمله ی آخرت معلومه حرفت الکیه 

توی آیین نامه ی کشوری آموزش و پرورش اومده هر مدرسه ای که توی کلاس هاش دوربین داره توبیخ میخوره و باید جریمه ی نقدی توسط آموزش و پرورش ناحیه پرداخت بشه


ببخشید از جمله ی آخرت معلومه حرفت الکیه توی آیین نامه ی کشوری آموزش و پرورش اومده هر مدرسه ای که توی ...

چه ربطی داره ت کلاسای ما حتی دستشویی ها هم دوربین هست

من آدمی خودخواه، بی‌حوصله و البته کمی متزلزل هستم. اشتباه می‌کنم، از کنترل خارج می‌شوم و گاهی کنترل کردنم سخت می‌شود اما اگر نتوانید بدترین حالت من را تحمل کنید بی‌شک شایستگی بهترین حالتم را هم ندارید .

چه ربطی داره ت کلاسای ما حتی دستشویی ها هم دوربین هست

خود آموزش پرورش میگه پول نگیرید ۴ میلیون میگیرن برا شهریه

من آدمی خودخواه، بی‌حوصله و البته کمی متزلزل هستم. اشتباه می‌کنم، از کنترل خارج می‌شوم و گاهی کنترل کردنم سخت می‌شود اما اگر نتوانید بدترین حالت من را تحمل کنید بی‌شک شایستگی بهترین حالتم را هم ندارید .

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792