2789
عنوان

احساس شدید بد

107 بازدید | 9 پست

امسال مجبورم برم خوابگاه اضافه وزن دادم عینک باید بزنم ک بینیم قشنگ نیست .. کل اعتماد ب نفسم نابود شده چیکار کنم حس میکنم من از همه بدتر و زشت ترم

خسته و امیدوار

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

همین برات بشه انگیزه که با رژیم بتونی وزنت رو بیاری پایین به چشم مثبت نگاهش کن، تو فامیل ما دو نفر که رفتن دانشگاه به کل تغییر کردن قشنگ لاغر و شیک شدن،  عینک زدن هم که عار نیست بخوای خجالت بکشی!!! اگر خیلی حساس میخوای باشی یه عینک با فرم بی رنگ بخر که خیلی جلب توجه نکنه رو صورتت 

همین برات بشه انگیزه که با رژیم بتونی وزنت رو بیاری پایین به چشم مثبت نگاهش کن، تو فامیل ما دو نفر ک ...

لاغروشیک؟؟ آنقدر آدم چاق شیک هست که...

مهم دله،وگرنه چشم هرروزیه بهترشومیبینه
لاغروشیک؟؟ آنقدر آدم چاق شیک هست که...

حالا مگه من گفتم چاق‌ها شیک نیستن که سریییییع گارد میگیری؟؟؟؟ منظوره من این بود که تغییر تیپ هم دادن با دانشگاه رفتن 

توهم برو تو اینستا فضاش بازتره کامنت بنویس زیر پست ها یکم تخلیه روحی بشی واسه بحث کردن 

حالا مگه من گفتم چاق‌ها شیک نیستن که سریییییع گارد میگیری؟؟؟؟ منظوره من این بود که تغییر تیپ هم دادن ...

گویا شما بیشتر به تخلیه احتیاج داشتید

مهم دله،وگرنه چشم هرروزیه بهترشومیبینه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حرف بزنیم

sستاره | 0 ثانیه پیش

نی نی یار

pkazemi86 | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792