2777
2789
عنوان

عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 331 بازدید | 27 پست
خوبهههه خودت ياد گرفتي يا كلاس رفتي؟

خودم یاد گرفتم ،خیلی تمرین کردم و خراب کردم حتی ،ولی الان دستم راه افتاده تقریبا

خدایا فندق کوچولوی عزیزم رو به تو می سپارم سالم برسونش بهم ...بی نهایت سپاسگزارم...                                                          اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودمم حس میکنم والا 

نه خوبه مشكل اون كم پشتيه چپيه پر تره ابروت روغن گرچك بگير از داروخانه بزن پر ميكنه

🙏🏻🙏🏻گر نگهدار من ان است كه من ميدانم شيشه را در بغل سنگ نگه ميدارد 🙏🏻🙏🏻خدايا شكرت معجزتو ديدم 😭🙏🏻❤️
خیلی به چشم نمیاد تو نگاه اول..ولی بازم به تظرم خوبه من خودم اصلا بلد نیستم ابرومو بردارم

تمرین کن .من تیغ هم میندازم برا خودم

خدایا فندق کوچولوی عزیزم رو به تو می سپارم سالم برسونش بهم ...بی نهایت سپاسگزارم...                                                          اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
خودم یاد گرفتم ،خیلی تمرین کردم و خراب کردم حتی ،ولی الان دستم راه افتاده تقریبا

منم هميشه خودم برميدارم كلى تمرين كردم حتى تو تمرينام يبارم چشممو ناقص كردم 😂😂😂

🙏🏻🙏🏻گر نگهدار من ان است كه من ميدانم شيشه را در بغل سنگ نگه ميدارد 🙏🏻🙏🏻خدايا شكرت معجزتو ديدم 😭🙏🏻❤️
نه خوبه مشكل اون كم پشتيه چپيه پر تره ابروت روغن گرچك بگير از داروخانه بزن پر ميكنه

باشه عزیزم

خدایا فندق کوچولوی عزیزم رو به تو می سپارم سالم برسونش بهم ...بی نهایت سپاسگزارم...                                                          اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

والا ميگن الوئه ورام خوبه ولى من فاز الوئه ورارو نميفهمم به مو ميزنى پر ميكنه به صورت ميزنى پوستو جوون ميكنه پس موى صورتو زياد نميكنه؟يعنى خودش ميدونه كجا چيكار كنه؟🤔

🙏🏻🙏🏻گر نگهدار من ان است كه من ميدانم شيشه را در بغل سنگ نگه ميدارد 🙏🏻🙏🏻خدايا شكرت معجزتو ديدم 😭🙏🏻❤️
من هروقت ابرومو برمیدارم بازم زیرپوستی دارم خیلی عصابم خورد میسه هیچوقت زیر ابروم تمیز نیست بنظرتون ...

منم همیشه یکی دو تا زیر پوستی میمونه

خیلی رو اعصابن


خدایا فندق کوچولوی عزیزم رو به تو می سپارم سالم برسونش بهم ...بی نهایت سپاسگزارم...                                                          اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
من هروقت ابرومو برمیدارم بازم زیرپوستی دارم خیلی عصابم خورد میسه هیچوقت زیر ابروم تمیز نیست بنظرتون ...

چون زود به زود برمیداری همه ی موها کامل در نمیان

یه مدت بذار کامل موهای ابروت در بیاد اونوقت بردار کامل تمیز میشه

منم مثه تو بودم این روشو پیش گرفتم عالی شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز