2777
2789
عنوان

جاری

| مشاهده متن کامل بحث + 745 بازدید | 46 پست
عزیزم خیلیا با عروس دومادا از این شوخیا می کنن و خودشونم هار هار می خندن سخت نگیر

نه خیلی باهام صمیمی نیس کلا شکل حرف زدنش با من این شکلیه چون ازم ده سال بزرگتره همش میخواد تیکه بندازه

این جهان بی‌من مباش و آن جهان بی‌من مرو
شما حساسی کلا حرف خاصی نزده سعی کن از اول زندگیت جاری بازی و خاله زنک بازی رو شروع نکنی

لایک داری شما 

او که در شش ماهگی باب الحوائج میشود گر رسد سن عمو حتما قیامت میکند.یا علی اصغر دستم به دستانت 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه خیلی باهام صمیمی نیس کلا شکل حرف زدنش با من این شکلیه چون ازم ده سال بزرگتره همش میخواد تیکه بندا ...

خوب عزیزم تیکه های دیگه رو که تعریف نکردی

ولی در مورد اینی که تعریف کردی واقعا تیکه نیست از نظر من

فك كن جاري بزرگتري رفتي شام خونه مادرشوهر هنوز يه عنوان مهمان نشستي بعد جاري جديده سريع بره پيش شوه ...


چرا هست...خخخخ

ولی اگ من باشم اصلا ناراحت نمی شم. کلا حساس هستم اما نه به این چیزا. ولی خوبه آدم رعایت کنه

دستی بر تا.رو.ت ، ورق، طالعع بینی، ستاره بینی، قهوه و... دارم..دوست داشتی بیا برات انرژی تو بخونم..از حال و آینده.. (کارم با احترام رایگان نیست)

شما حساسی کلا حرف خاصی نزده سعی کن از اول زندگیت جاری بازی و خاله زنک بازی رو شروع نکنی

عزیزم حساس نیستم ...من اونو فقط وقتی خونه مادرشوهرم هست میبینم و باهم صمیمی نیستیم یک سال و نیم هست نامزدیم....هروقت میرم اونجا سعی در تیکه انداختن داره مثلا یه بار گفت خوب داری پولای برادرشوهرمو خرج میکنیاااااا

منم گفت بمن خرج نکنه به کی خرج کنه

این جهان بی‌من مباش و آن جهان بی‌من مرو
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792