2777
2789
عنوان

بچه دوم

91 بازدید | 13 پست

سلام دوستان من سر دو راهی موندم واقعا. 

من الان بچم 4 سالشه که تو یک سال و نیمی تشنج کرد یک بار، الان با دارو کاملا کنترل هست شکر خدا. 

دوست دارم بچه دیگه بیارم اما مرددم به خاطر این اتفاق... 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حتما بیار عزیزم اما قبلش با دکتر مشورت کن

دکتر میگه مشکلی نیست چون بچه خودش مشکلی نداره سالمه. حتی مشاوره ژنتیک رفتیم گفت مشکلی نیست. 

اما من میگم بازم ریسک داره و نگرانم

علت تشنجو که نمیگی جانماز این بابت پرسیدم چون خودمم بچه که بودم به خاطر تب تشنج کردم. الانم هیچ مشکل ...

نه تب نبود زمان کرونا بود سرماخوردگی سختی گرفت بعد از یک هفته که تبش خوب شده بود این اتفاق افتاد که دکتر گفت ربطی به تب نداره. دقیقا یک سال و نیمه بود که این اتفاق افتاد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز