2789
عنوان

بچه دوم

91 بازدید | 13 پست

سلام دوستان من سر دو راهی موندم واقعا. 

من الان بچم 4 سالشه که تو یک سال و نیمی تشنج کرد یک بار، الان با دارو کاملا کنترل هست شکر خدا. 

دوست دارم بچه دیگه بیارم اما مرددم به خاطر این اتفاق... 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

حتما بیار عزیزم اما قبلش با دکتر مشورت کن

دکتر میگه مشکلی نیست چون بچه خودش مشکلی نداره سالمه. حتی مشاوره ژنتیک رفتیم گفت مشکلی نیست. 

اما من میگم بازم ریسک داره و نگرانم

علت تشنجو که نمیگی جانماز این بابت پرسیدم چون خودمم بچه که بودم به خاطر تب تشنج کردم. الانم هیچ مشکل ...

نه تب نبود زمان کرونا بود سرماخوردگی سختی گرفت بعد از یک هفته که تبش خوب شده بود این اتفاق افتاد که دکتر گفت ربطی به تب نداره. دقیقا یک سال و نیمه بود که این اتفاق افتاد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792