2777
2789

سلام عزیزم مبارکت باشه کوچولوی من الان یازده ماهشه

سعی کن سخت نگیری و همه ی عذا ها رو دیگه راحت بخور فقط نخود و لوبیا رو از قبل خیس کن من تو بارداری خیلی به خودم سخت گرفتم برای خوردنی ها ولی بعد زایمان سعی کردم ریلکس کنم ولی چیپی و پفک اینا تا ۳ ماهگیش نخوردم بعدم کم کم شروع کردم

سلام عزیزم مبارکت باشه کوچولوی من الان یازده ماهشهسعی کن سخت نگیری و همه ی عذا ها رو دیگه راحت بخور ...

سلام عزیزم 

مرسی گلی


همه چی خوردی غیرازحبوبات؟منوازبس بهم تلقین کردن ک اینونخور میترسمم اصلا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم مرسی گلیهمه چی خوردی غیرازحبوبات؟منوازبس بهم تلقین کردن ک اینونخور میترسمم اصلا

من حبوبات هم میخوردمم قبلش یه روز خیس میکردم اس رشته شیر منو خیلی زیاد میکرد

سلام عزیزم مرسی گلیهمه چی خوردی غیرازحبوبات؟منوازبس بهم تلقین کردن ک اینونخور میترسمم اصلا

اصلا ب حرفا توجه نکن ی مدت هم بگذره استرس و نگرانی هات کم میشه اش رشته ماکارونی شیرینی اینا شیرمو زیاد میکرد مکیدن هم اول از همه موثر هر چی سینتو بذاری دهنش بمکه شیرت بیشتر میشه سعی کن روزی ۸ تا لبوان هم اب بخوری این روزا هم زود زود میگذره و سختی هاش خیلی کمتر میشه و شیرینی هاش روز ب روز بیشتر .۳ ماه اول سخته بعد راحت میشه برات

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز