من سنم کم نیست که بگید یه کراش سادست الان دیگه دوساله یکی هست نمیگم کیه😂معروفه یه کشور دیگس خوانندس من عاشقش شدم حس میکنم اصلا چطور بگم همش بهش فک میکنم و عکساشو دارم باهاش سناریو میسازم کلا باهاش زندگی میکنم حس خوبیه دلم خیلی براش تنگ میشه.....
الان من چیکار کنم😂
میترسم اگه تو زندگیم دیگ نباشه از همه چیزش خبر دارممم حتی اگه ادم بکشه باز دوسش دارم
فکر اینکه دستم بهش نمیرسه دیوونم میکنه من تاحالا برا کسی گریه نکردم ولی برا این کردم
تقصیر دلم نیست نگاه کردن بهش زیباست اصلا نمیتونم بدون اون 💔